فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

نسبت به شهدا و آرمان‌های نظام وظایف و مسئولیت‌های خطیری داریم

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ما نسبت به شهدا و آرمان‌های نظام وظایف و مسئولیت‌های مهم و خطیری داریم که اگر همگی با وظایف خود به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب با روحیه جهادی روبرو شویم جایی برای مشکلات باقی نمی‌ماند.
کد خبر: ۲۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 07August 2014

نسبت به شهدا و آرمان‌های نظام وظایف و مسئولیت‌های خطیری داریم

به گزارش دفاع پرس، سردار "حسین رحیمی"  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید شهرستان "کنارک" که با حضور فرماندار، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، فرمانده پایگاه دهم شکاری، فرمانده دریایی منطقه سوم و جمعی از مدیران سایر دستگاه ها حضور داشتند، افزود: وظیفه ذاتی پلیس برقراری نظم و امنیت است و این از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که امنیت لازمه توسعه اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است و این امر در سایه تلاش و کوشش کارکنان خدوم نیروی انتظامی محقق میشود و خدمت در این نیرو همانند مجاهدت و عبادت در راه خداست.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به جایگاه آموزش حقوق شهروندی در کارآمدی پلیس تاکید کرد و عنوان داشت: پلیس به سبب تعامل مستمر و مستقیمی که با مردم دارد، نقشی اساسی در چرخه عدالت داشته و صیانت از حقوق شهروندی و کارکنان در برنامه های آموزشی پلیس اصلی مهم است که در اولویت برنامهریزیها قرار دارد.
 
وی با بیان وجود تنوع قومیت مذهبی در استان گفت: مردممداری و احترام به آحاد مردم از اولویتهای پلیس در انجام تمام ماموریتها است و ما بهدنبال تامین امنیت برای همه مردم هستیم و حرکت در سمت همگرایی و وحدت، در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان سرعت بخشیدن به توسعه فناوری از قبیل راهاندازی و استفاده از دوربینهای کنترل جاده را از دیگر اولویتهای پلیس دانست و گفت: این امر با همکاری سازمانهای بین بخشی تامین خواهد شد.
 
رییس پلیس استان سیستان و بلوچستان در ادامه سخنان خود با تقدیم سلام و صلوات به روح شهدای ناجا گفت: ما نسبت به شهدا و آرمانهای نظام وظایف و مسئولیت های مهم و خطیری داریم که اگر همگی با وظایف خود به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب با روحیه جهادی روبرو شویم جایی برای مشکلات باقی نمیماند و در همه زمینهها رشد و پیشرفت خواهیم داشت.
 
در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ دوم" محمد خواجه علی" تقدیر و سرهنگ دوم "فرزاد تاجره "بهعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان کنارک معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار