نامه چمران به دبیر کل سازمان ملل متحد/

سازمان ملل متحد دستاویزی برای تامین منافع بین المللی چند دولت سلطه طلب است

مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها در نامه ای به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد نوشت: سازمان ملل متحد دست آویزی برای تامین منافع بین المللی چند دولت سلطه طلب در مقابل ملت های جهان است.
کد خبر: ۲۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲ - 09August 2014

سازمان ملل متحد دستاویزی برای تامین منافع بین المللی چند دولت سلطه طلب است

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، رئیس شورای عالی استان ها در نامه ای به بان کی مون با محکوم کردن جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی از دبیر کل سازمان ملل متحد خواست تا برای بیان حقیقت و دفاع از حقوق مردم ستم دیده غزه به فطرت انسانی خود مراجعه کند.
وی در این نامه آورده:
عملکرد چند دهه اخیر سازمان ملل متحد و بویژه مهمتر از همه اعلام مواضع رسمی سازمان ملل متحد در چند روز اخیر درباره فجایع خونبار مردم فلسطین و غزه بی دفاع، نشان داد که سازمان ملل متحد که جنابعالی دبیر کل محترم آن هستید با نادیده گرفتن حقوق انسانی و کرامت های پایمال شده ی ملت ستمدیده و مظلوم، نه تنها به مسئولیت مصرح در اصول و منشور سازمان ملل متحد عمل نکرده بلکه متاسفانه دستاویزی برای تامین منافع بین المللی چند دولت سلطه طلب در مقابل ملت های جهان شده است.
آقای بان کی مون: آیا وظیفه جنابعالی در قبال حقوق ملت ها، تامین عدالت جهانی و آزادی های اساسی و همکاری در جهت حل مسائل بین المللی؛ نادیده گرفتن خون کودکان بی دفاع و زنان و مردان آواره و بی سرپناه غزه و عدم احقاق حق مظلوم، سکوت و بعضا جانبداری یک سویه از رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است؟
آقای دبیر کل: کشتار بی سابقه کودکان معصوم و جنایت بی بدیل تاریخ معاصر به دست رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی، از بین بردن زیر ساخت ها، و امکانات اولیه زندگی یک منطقه و تهدید حیات طبیعی تا جایی که بوی باروت و مواد منفجره تنفس هوای آزاد را در یک منطقه محدود کرده، در دوران مسئولیت شما بر سازمان ملل متحد اتفاق افتاده است و در کمال ناباوری چشم بر همه چیز بسته و در قالب طراحی رسانه های صهیونیستی در جستجوی یک افسر بازداشت شده رژیم غاصب بر می آئید و یا شکست آتش بس را به مردمی نسبت می دهید که حتی شرایط اولیه دفاع حداقلی را هم ندارند.
آقای بان کی مون قطعا یکجانبه گرایی و هضم شدن در قدرت جهانی سلطه طلب، آینده جهان را به سمت بی ثباتی و قلدری به نفع منافع چند کشور ویژه خوار باحمایت های امثال شما رقم می زند. اندکی تامل کنید، به وجدان و فطرت پاک نهاد خدایی رجوع کنید شاید با رویکرد اخلاقی و تکریم کرامت انسانی و حقیقت طلبی بشود پرده از حقایق سلطه طلبی جهانی بردارید و سازمان ملل متحد را از وضعیت کنونی که اسیر و ابزار توسعه خشونت بدون مرز گردیده است، برهاند. بی تردید  عالیجناب در برابر دیدگان بینای مردم آزادی خواه جهان در آزمایشی بس خطیر به سر می برید که توصیه می شود با مسئولیت پذیری و اقدام حقوقی و بین المللی موثر در دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی موفق و سربلند از آن بیرون آیید.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار