خبر تکمیلی/

ناکامی خانواده شهید رمضانی برای دفن مادر شهید در قطعه 25

در پی مخالفت سازمان بهشت زهرا (س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با تدفین پیکر مادر شهید «مجید رمضانی» در قطعه 25 گلزار شهدا، پیکر مطهر این مادر شهید دقایقی پیش در قطعه خانواده شهدا، تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۴۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ - 15July 2017
خبر تکمیلی/ ناکامی خانواده شهید رمضانی برای دفن مادر شهید در قطعه 25
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، قطعه 25 (صالحین) متعلق به پیکر مطهر پدران و مادران دو شهید، سه شهید و جانبازان است. در این قطعه مادر شهیدان جهان‌آرا، حاجی بخشی و تنی چند از پدران و مادران چند شهید به خاک سپرده شده‌اند، اما از دوران دفاع مقدس تا به امروز استثنائاتی نیز صورت گرفت و مادر شهدایی همچون کاظم رستگار و بروجردی نیز در این قطعه به خاک سپرده‌ شده‌اند.

دو روز پیش مادر سردار شهید «مجید رمضانی» دارفانی را وداع گفت و خانواده وی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری، درخواست کردند تا پیکر مطهر این مادر شهید در قطعه 25 و در جوار مادران شهدا و پیر جبهه‌های دفاع مقدس حاجی بخشی، تدفین شود اما با مخالفت سازمان بهشت زهرا (س) و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران مواجه شدند.

برای تدفین مادر شهید رمضانی در قطعه 25، به نامه‌ای از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز بود که به جهت عدم تایید، پیکر مطهر این مادر شهید دقایقی پیش، پس از دو روز بلاتکلیفی، در قطعه خانواده شهدا، تشییع و به خاک سپرده شد.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار