فرمانده سپاه استان اردبیل:

اجرای برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت دانشجویان توسعه می‌یابد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نیاز است که اجرای برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در استان اردبیل توسعه یابد.
کد خبر: ۲۴۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 15July 2017
اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت دانشجویان توسعه می‌یابدبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح ولایت در اردبیل اظهار داشت: نیاز است که اجرای برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در استان اردبیل توسعه یابد تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و شاهد رسیدن به رشد و آبادانی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان باشیم.

وی افزود: اجرای طرح ولایت و راهیان نور از طرح‌های مهمی محسوب می‌شود که نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح فرهنگی دانش‌آموزان دارند و می‌توانند در این زمینه بسیار موثر باشند که به همین دلیل نیاز است با تداوم اجرای این طرح‌ها شاهد کمک‌رسانی به اقشار محروم جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان باشیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در استان نیز گفت: در حال حاضر به تعداد یک هزار و 300 نفر در قالب سرگروه حلقه صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با تشکل حلقه صالحین به تمامی اهداف خود دست یابیم.

بابازاده بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کم‌ترین کاری است که می‌توان در قبال آنان انجام داد که در این زمینه نیاز است تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام باید در استان اردبیل به طور همه‌جانبه ترویج یابد تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها