سرلشکر حسنی سعدی:

«امیر رزمی» حضوری دائمی و موثر در دفاع مقدس داشت/ مقاومت بانه مرهون تلاش‌های اوست

سرلشکر حسنی سعدی گفت: امیر رزمی تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشت.
کد خبر: ۲۴۷۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ - 16July 2017
امیر رزمی حضوری دائمی و موثر در دفاع مقدس داشت/ مقاومت بانه مرهون تلاش‌های اوست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» در حاشیه مراسم تشییع پیکر امیر «علی رزمی» از فرماندهان سابق لشکر 21 نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ایستادگی در بانه در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر کومله و دموکرات را مدیون تلاش‌ها و رشاد‌ت‌های امیر رزمی هستیم، اظهار داشت: این فرمانده با غیرت زمان جنگ به صورت مداوم در مناطق عملیاتی بود.

وی افزود: به یاد دارم طی 6 ماه حضور در جبهه، یک بار هم برای دیدار و ملاقات خانواده خود به مرخصی نیامد تا اینکه از نیروی زمینی به او ابلاغ شد تا به تهران آمده و به دیدار خانواده خود برود و او پس از این دیدار کوتاه مجددا به مناطق عملیاتی بازگشت.

امیر حسنی سعدی غیرت امیر رزمی را زبانزد دانست و گفت: بنده از مهر سال 1360 از نزدیک با این امیر بزرگوار آشنا شدم و او از عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس سربلند و سرافراز بیرون آمد.

وی با اشاره به اینکه امیر رزمی در عملیات فتح المبین با وجود محدودیت‌های آن زمان، حماسه آفرید، گفت: امیر رزمی تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و پس از عملیات موفق فتح المبین در عملیات بیت المقدس که 26 روز به طول انجامید شرکت داشت و بعد از آن نیز در عملیات رمضان و محرم فرماندهی کرد و تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشت.

انتهای پیام/211
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
غلامرضا دانایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
خدا رحمتش کنه مرد نازنینی بود زمان جنگ مسول عقیدتی سیاسی تیپ ۱ لشگر۲۱حمزه بودن که منو انتخاب کردن بعنوان مسول عقیدتی گردان ۱۳۸
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار