رئيس بنياد شهید و امور ایثارگران ساوه:

توجه به سیره شهدا بیمه کردن جامعه از تهاجم فرهنگی است

«کریم رسولی» گفت: توجه به سیره و سبک زندگی شهدا می‌تواند جامعه را در مقابل تهاجمات فرهنگی بیمه کند و مانع از آسیب جوانان شود.
کد خبر: ۲۴۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 16July 2017
توجه به سیره شهداء بیمه کردن جامعه از تهاجم فرهنگی است

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «کریم رسولی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه در برنامه بازدید از گلزار شهدای این شهرستان، با اشاره به استقامت و ایثار خانواده‌های شهدا اظهار داشت: خانواده‌های شهدا همانند چراغ‌هایی روشن و پرفروغ برای کشور هستند که با استقامت خود در راه شهادت فرزندانشان درس‌های فراوانی را به ملت دادند.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، که بی‌شک حضور در محافل مربوط به شهیدان سبب می‌شود که با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کرده و یادشان را گرامی بداریم.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ساوه تصریح کرد: اقتدار و عزتمندی امروز ما مرهون خون هزاران شهیدی است که از جای جای این مرز و بوم تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌ایم که همچنان این راه و مسیر ادامه دارد.

رسولی با اشاره به رسیدگی به گلزارهای شهدا و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی گفت: خوشبختانه گلزارهای شهدا به سبب فراهم بودن بسترهای معنوی فراوان و وجود پیکر مطهر شهدا می‌توانند میزبان برگزاری بسیاری از برنامه‌ها و محافل فرهنگی معنوی بسیاری باشند که با مشارکت تمامی اقشار و به ویژه جوانان می‌توان آن ها را هر چه پرشورتر برگزار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها