نماینده جنبش حماس در ایران:

غزه صحنه کربلای قرن بیست‌ویکم است

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه در غزه امروز کربلای قرن بیست‌ویکم جاری است، گفت: منظومه اخلاقی بین‌المللی بر روی خاک غزه سقوط کرده است.
کد خبر: ۲۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴ - 09August 2014

غزه صحنه کربلای قرن بیست‌ویکم است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، "خالد قدومی" نماینده جنبش حماس در ایران در تجمع بزرگ جامعه پزشکی که بعد از ظهر امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، اظهار داشت: من از شما مردم ایران تشکر میکنم که به خاطر مردم غزه، فلسطین و کودکان بیپناه غزه در اینجا جمع شدهاید.

وی با طرح این پرسش که چه اتفاقاتی امروز در غزه در حال جریان است، افزود: در غزه امروز کربلای قرن بیستویکم جاری است.

نماینده جنبش حماس در ایران اذعان کرد: امروز هنگامی است که کودکان فلسطین با خون خود بر نظام غاصب اسرائیل پیروز شدند و زمانی است که دشمنان، ما را محاصره کردهاند.

قدومی با خواندن چند بیت شعر از یکی از شعرای عرب خاطرنشان کرد: این جملاتی که از یکی از شعرای عرب میخوانم گواه حرفهای من است؛ "نمیترسم اگر کشته شوم با عنوان مسلمان در راه کشورم، من فقط به اسلام خودم افتخار میکنم اگر آنها بر غیر افتخار میکنند."

نماینده جنبش حماس گفت: پیام اول من خطاب به ملت ایران است مبنی بر اینکه ای ملت ایران! ما در فلسطین به شما به چشم یک دوست نگاه نمیکنیم، بلکه بهعنوان شرکای خود نگاه میکنیم و از شما انتظارات زیادی داریم؛ چون شما احساسات ما را درک میکنید و در کنار ما هستید.

وی ادامه داد: پیام دومم نیز خطاب به ملتهای عربی و اسلامی و جهانی است؛ ملتهای مسلمان همیشه در کنار مظلومین فلسطین هستند و قلبهایشان برای قلبهای فلسطینی میتپد.

خالد قدومی ادامه داد: ما میدانیم که تنها نیستیم، زیرا ملتهای مسلمان بهویژه ایران در کنار ما هستند و قلبشان به نام فلسطین میتپد.

نماینده جنبش حماس اضافه کرد: پیام سوم من به رژیمها و ارتشهای دیگر است مبنی بر اینکه ما ارتشهای شما را نیاز نداریم؛ ارتش قصام و جنبش مقاومت اسلامی توانست هیمنه اسرائیل را بشکند.

خالد قدومی با بیان اینکه منظومه اخلاقی بینالمللی بر روی خاک غزه سقوط کرده است؛ در پیام چهارم خود خطاب به جامعه بینالمللی گفت: شما بهخوبی میدانید که اسرائیل چه جنایاتی در حق مردم فلسطین انجام داده است؛ ملتهای آزاده شما علیه اسرائیل و در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند.

نماینده جنبش حماس در پایان گفت: خدا غالب است و مطمئن باشید اراده خداوند پیروز خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار