مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه زنجان عنوان کرد؛

پخش برنامه «امتداد» با هدف معرفی شهدای زنجان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان گفت: یکی از ظرفیت‌های موجود در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه تلویزیونی «امتداد» است که با هدف معرفی شهدا اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 17July 2017

پخش برنامه «امتداد» با هدف معرفی شهدای زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سید شمس‌الدین موسوی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگ حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در این زمینه اقدامات فرهنگی بسیاری با هدف آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ دفاع مقدس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه المان‌های هر سه پادگان سپاه استان به منظور ارج نهادن به مقام شهدا ساخته شده است، گفت: همچنین دو سالی است که یادواره شهدای آبروی محله در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان در این زمینه همکاری خوبی دارد، افزود: یکی از ظرفیت‌های موجود در این زمینه برنامه «امتداد» است که با هدف معرفی شهدا اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 37 یادواره آبروی محله با هشت یادواره شهرستانی برگزار شده است، افزود: در همین راستا 295 یادواره پایگاهی نیز در سطح استان برگزار می‌شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ شهدا در جامعه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها