سردار شرفی:

سهم امنيت اجتماعی مشهد در سبد بودجه بايد مشخص شود

رئيس پليس پيشگيری ناجا بر ضرورت مشخص شدن سهم امنيت اجتماعی مشهد در سبد بودجه استانی و كشوری تاكيد كرد.
کد خبر: ۲۴۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ - 17July 2017
سهم امنيت اجتماعی مشهد در سبد بودجه بايد مشخص شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پنجمين كميسيون عمليات استان خراسان رضوی كه با حضور سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستيار و مشاور فرماندهی معظم كل قوا و هیئت ستاد كل نيروهای مسلح در مشهد برگزار شد، گفت:‌ مشهد به خاطر وجود بارگاه ملكوتي ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) و حضور ميليونی زائران مشتاق زيارت اين حريم سراسر نور و معنويت از سراسر ايران و ديگر كشورهای اسلامي از اهميت ويژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که برقراری و پايداری امنيت زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا (ع) از اولويت‌های مهم ناجا محسوب می‌شود.

رئيس پليس پيشگيری ناجا افزود: خوشبختانه تعامل و مشاركت عمومی بسيار مطلوبی در زمينه توليد، برقراری، توسعه نظم و امنيت عمومی مشهد به عنوان پايتخت فرهنگی جهان اسلام و همچنين استان خراسان رضوی بين پليس و ديگر سازمان‌ها و نهادها وجود دارد و شهروندان فهيم و قانونمدار نيز با درک نقش حساس خود در توليد نظم و امنيت خوشبختانه نقش آفرينی خوبی در پشتيبانی از پليس داشته‌اند كه اين اقدامات جای تشكر و قدردانی دارد.

وی خاطرنشان كرد: آنچه مسلم است اين كه بايد برنامه‌ريزی گسترده‌ای را در زمينه ارتقای نظم و امنيت عمومی در مشهد داشته باشيم.

سردار شرفی تاكيد كرد: سهم امنيت اجتماعی مشهد در سبد بودجه استانی و كشوری بايد مشخص شود و در اين عرصه نيازمند پيگيری و بررسی‌های لازم با توجه به حساسيت‌های ماموريتی و اجتماعی پليس هستيم.

وی گفت: پيگيری دو موضوع، توجه به بهداشت و امنيت در مشهد در اولويت قرار گرفته بود كه در حوزه بهداشتی، فعاليت‌هايی انجام شده و هم اكنون بايد در زمينه توجه به امنيت نيز پشتيبانی و حمايت‌های لازم صورت گيرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا روز گذشته با حضور در منطقه «اسماعیل آباد» در حاشیه شهر مشهد و بازدید از کلانتری سپاد در جمع معتمدان محلی این منطقه، گفت: توجه به حاشیه شهر مشهد از اولویت‌های اساسی ناجا است که در این رابطه استفاده از ظرفيت‌های مردم به عنوان سرمايه‌های گران‌بهای اجتماعی پليس، نقش موثری در پيش بينی درست، پيشگيری اصولی و پيگيری‌های لازم برای ارتقای نظم و امنيت عمومی دارد.

سردار شرفی از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برای احداث و راه‌اندازی چهار كلانتری در مناطق حاشيه‌ای شهر مشهد نيز تقدير و تشكر كرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها