مدیر اجرایی فصلنامه الغدیریان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

اپلیکیشن فصلنامه الغدیریان به زودی در بازار عرضه می‌شود

مدیر اجرایی فصلنامه الغدیریان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: فصلنامه یک تا 61 الغدیریان به صورت نرم‌افزار اپلیکیشن به زودی وارد بازار می‌شود که این موضوع باعث دسترسی آسان‌تر به این نشریه می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 19July 2017

اپلیکیشن فصل نامه الغدیریان به بازار عرضه می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، علی شیبانی مدیر اجرایی «فصلنامه الغدیریان» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در جلسه سیاست‌گذاری فصلنامه شماره 62 اظهار داشت: به منظور تکمیل و ارتقاء سطح کمی و کیفی فصلنامه موفق به کسب مجوز و دریافت نشان «شاپا» از مرکز اسناد و کتابخانه ملی شدیم و بعد از این فصلنامه الغدیریان با درج نشان شاپا منتشر می‌شود.

شیبانی در این جلسه که صبح امروز (چهارشنبه) 28 تیرماه برگزار شد اذعان کرد: با استفاده از روش‌های نوین پیش رو استفاده از توان و ظرفیت فضای مجازی می‌توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که از اهداف شورای سیاست‌گذاری نشریه الغدیریان است دست یافت.

وی ادامه داد: فصلنامه یک تا 61 الغدیریان به صورت نرم‌افزار اپلیکیشن به زودی وارد بازار می‌شود که این موضوع باعث دسترسی آسان‌تر به این نشریه می‌شود.

مدیر اجرایی فصلنامه الغدیریان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد افزود: الغدیریان کودک طی تدابیری برای جمع‌آوری، تدوین، چاپ و توزیع به گروه‌های فعال هنری در استان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها