آیت‌الله دری نجف آبادی:

حل مشکلات جامعه باید برگرفته از الگوهای فرهنگی ایرانی و اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: الگوسازی‌هایی که به منظور هدایت‌گری امور کشور و گره‌گشایی از مشکلات انجام می‌شود باید براساس موضوعات بومی و مبنای فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی باشد.
کد خبر: ۲۴۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ - 19July 2017
حل مشکلات جامعه باید برگرفته از الگوهای فرهنگی ایرانی و اسلامی باشد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله ‌«قربانعلی دری نجف آبادی» امروز (چهارشنبه) در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان استان به منظور عملیاتی کردن ایده‌ها و الگوها اظهار داشت: الگوهای مطرح شده به منظور حل مشکلات، باید از سوی نخبگان فکری و اجرایی کشور عملیاتی شود.

وی افزود: برای دستیابی به رونق اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم، نیاز است که تمامی بخش‌ها با مشارکت خود در اهداف و برنامه‌های دولت، این کشتی را به ساحل امن آرامش هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های انسانی کارآمد و با تجربه و همین‌طور پاکدست نیز می‌تواند مسیر بالندگی و رشد کشور را رونق بخشد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به ابلاغ راهبردهای اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: خوشبختانه مقام عظمای ولایت، با ابلاغ راهبردهای اقتصاد مقاومتی، نقشه کشور به منظور رسیدن به اهداف کلان نظام اسلامی ایران را ترسیم کردند که مهم‌ترین نکته به منظور اجرایی شدن این ارکان بهره گیری از اتحاد و وحدت ملی و توجه به توانمندی‌های داخلی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین و کلیدی‌ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری، تقویت بنیه اقتصادی کشور در کنار ایجاد اشتغال مولد و همین‌طور مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور، در هر رده و جایگاهی تکلیف دارند که با خلاقیت، برنامه‌های علمی اثربخش و نظارت‌های جدی در راستا نقش آفرینی کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به صیانت از آرمان‌های انقلاب و شهدا در کنار پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی گران‌قدر از امام راحل است که تمامی مردم و به ویژه مسئولان وظیفه دارند که از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب صیانت کرده و پاسدار خون شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها