مسئول بسیج جامعه پزشکی خوزستان:

شهید قنادپور در ساماندهی گروه‌های بهداری رزمی در سوریه نقش کلیدی داشت

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه شهید قنادپور مسئول بهداری تیپ فاطمیون و زینبیون در سوریه بود، گفت: در تمام مدت حضورش در سوریه در ساماندهی گروه‌های بهداری رزمی که نقش کلیدی در جنگ پراکنده شهری سوریه دارند، بسیار شجاعانه عمل کرد.
کد خبر: ۲۴۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ - 19July 2017
شهدای مدافع حرم فریادگر ندای حقانیت اسلام و ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «یاور شاه‌ولی» پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید قنادپور در اهواز اظهار داشت: آن چیزی که امروز ایران سربلند به آن افتخار می‌کند و به واسطه آن ما امروز در جهان حرفی برای گفتن داریم و نظام جمهوری اسلامی مورد توجه ملت‌های دنیا قرار دارد، افتخارآمیز بودن شهدا و خون شهدایی است که در سراسر دنیای اسلام جاری است.

شاه‌ولی عنوان کرد: امروز دیگر جغرافیای عمل ما محدود به نقشه ایران نیست و امروز دنیای اسلام متکی به ندای حقانیتی است که از ایران بلند می‌شود. شهدای مدافع حرم در انعکاس این حقانیت نقشی بسیار بزرگ دارند.

وی افزود: شهید قنادپور سومین شهید مدافع حرم خوزستان از جامعه پزشکی و جانباز 50 درصد دوران دفاع مقدس بود. این شهید سابقه حضور 6 ماهه در سنگرهای سوریه برای دفاع از حرم را داشته و در مسئولیت‌های مهمی ادای وظیفه کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه شهید قنادپور مسئول بهداری تیپ فاطمیون و زینبیون در سوریه بود، گفت: در تمام مدت حضورش طی اعلام همرزمان در ساماندهی گروه‌های بهداری رزمی که نقش کلیدی در جنگ پراکنده شهری سوریه دارند، بسیار شجاعانه عمل کرد.

شاه‌ولی ادامه داد: این شهید از تجربیات دوران دفاع استفاده و بسیار با هوش، شجاع و با تدبیر در برنامه‌ریزی‌های خود بوده است. خداوند تقدیر وی را طوری رقم زد که در میدان دفاع از حرم به وصال دوست برسد و ان‌شاالله در کنار سایر شهدای دفاع مقدس، دفاع حرم و انقلاب محشور شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار