فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

افتخار میزبانی کاشانی‌ها از 36 شهید مدافع حرم‌

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه 36 شهید مدافع حرم در کاشان وجود دارد، گفت: 15 شهید مدافع حرم این شهرستان نیز مفقود هستند و خبر شهادت آنان تایید شده است.
کد خبر: ۲۴۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ - 19July 2017
افتخار میزبانی کاشانی‌ها از 36 شهید مدافع حرم‌به گزارش دفاع پرس از اصفهان، سرهنگ «مرتضی عمومهدی» عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به مقام شامخ شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دفاع از مظلوم جزء اصول و بنیان‌های اساسی دین ماست.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه طبق روایات هر کس ندای مظلومی را بشنود و به یاری او نشتابد مسلمان نیست، افزود: ما وظیفه داریم از مسلمانان و مظلومان دنیا در مقابل زورگویان دفاع کنیم و از جهت سیاسی نیز دفاع بیرون از مرزها، امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

عمومهدی ضمن اشاره به آمار و ارقام شهدای مدافع حرم در کاشان خاطرنشان کرد: شهرستان کاشان افتخار دارد 36 شهید مدافع حرم را در خود جای دهد و 15 شهید مدافع حرم این شهرستان نیز مفقود هستند و خبر شهادت آنان تایید شده است.

وی با بیان اینکه تمامی 36 شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون هستند، تصریح کرد: کاشان نیز افتخار دارد یک شهید مدافع حرم ایرانی به نام شهید «مهدی طهماسبی» را در راه دفاع از حرم آل‌الله تقدیم کند اما به خواست همسر و خانواده این شهید در قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار