فرمانده ناجا:

رسانه ها قلب استکبار را نشانه گرفته اند

فرمانده ناجا با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در کنترل جهان امروز خاطر نشان کرد: رسانه ها در کشور قلب استکبار را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۲۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶ - 10August 2014

رسانه ها قلب استکبار را نشانه گرفته اند

به گزارش اجتماعی " دفاع پرس " سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اظهار داشت: ناجا به عنوان واحدی  خدماتی بیشترین ارتباط را با بدنه اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان یکی از زیر مجموعه ها در نیروهای مسلح به عنوان بازوی اجرایی عدالت، با قوه قضائیه همکاری مستمری را داریم و به عنوان مجری قانون همکاری با دستگاه های اجرایی بر عهده ما گذاشته شده است.

سردار احمدی مقدم با بیان این مطلب که ما با نمایندگان مردم در مجلس نیز تعاملات مناسبی داریم اذعان کرد: مردم به عنوان خدمت گیرندگان ما مهم ترین بخش تعامل ما  با سایر دستگاهها به حساب می آیند تا برای ارتقا امنیت و آرامش مردم بیشترین فعالیت را داشته باشیم.

فرمانده ناجا در خصوص نقش رسانه ها در دنیای امروز خاطر نشان کرد: امروز رسانه فراتر از"خبر" است. میدان رسانه موثرتر ازمیدان نبرد نظامی است و آثار رسانه فراتر از موشک هاست.

وی در خصوص آثار رسانه در دنیا تصریح کرد: موشک ها  تا چندین کیلومتر می توانند موثر واقع شوند اما رسانه در کشور قلب استکبار را نشانه گرفته اند که در این میدان نبرد بسیارموفق حاضر شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها