سردار احمدی مقدم:

بعد مهم کارآمدی ناجا، درک قدرت نهفته در ارتباط با مردم است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شاخص‌های جرم در ایران نسبت به امن‌ترین کشورها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد که بعد مهم کارآمدی ناجا درک قدرت نهفته در ارتباط با مردم بوده و بخش موثری از آن اعتماد مردم است.
کد خبر: ۲۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ - 10August 2014

بعد مهم کارآمدی ناجا، درک قدرت نهفته در ارتباط با مردم است

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس " سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در آیین تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد اظهار داشت: ناجا به عنوان واحدی  خدماتی بیشترین ارتباط را با بدنه اجتماعی دارد.
 
وی ادامه داد: ما به عنوان یکی از زیر مجموعه ها در نیروهای مسلح به عنوان بازوی اجرایی عدالت، با قوه قضائیه همکاری مستمری را داریم و به عنوان مجری قانون همکاری با دستگاه های اجرایی بر عهده ما گذاشته شده است.
 
سردار احمدی مقدم با بیان این مطلب که ما با نمایندگان مردم در مجلس نیز تعاملات مناسبی داریم اذعان کرد: مردم به عنوان خدمت گیرندگان ما مهم ترین بخش تعامل ما  با سایر دستگاهها به حساب می آیند تا برای ارتقا امنیت و آرامش مردم بیشترین فعالیت را داشته باشیم.

فرمانده ناجا در خصوص نقش رسانه ها در دنیای امروز خاطر نشان کرد: امروز رسانه فراتر از"خبر" است. میدان رسانه موثرتر ازمیدان نبرد نظامی است و آثار رسانه فراتر از موشک هاست.

وی در خصوص آثار رسانه در دنیا تصریح کرد: موشک ها  تا چندین کیلومتر می توانند موثر واقع شوند اما رسانه در کشور قلب استکبار را نشانه گرفته اند که در این میدان نبرد بسیارموفق حاضر شده اند.
 
سردار احمدیمقدم تصریح کرد: زور و ابزار قدرت باید در خدمت عقل و اندیشه باشد.
 
وی با اشاره به اینکه ناجا دنبال دعوا و درگیری نیست، گفت: ما دنبال تعامل سازنده هستیم و تلاش در کارآمدی، پاسخگویی و هوشمندی در سازمان مبتنی بر حرکت علمی و تقویت افسران نرم که مبتنی بر چارچوب نظام اسلامی است هستیم.
 
فرمانده ناجادر خصوص امن بودن ایران نسبت به سایر کشور ها گفت: شاخصهای جرم در ایران نسبت به امنترین کشورها در شرایط بسیار خوبی  قرار دارد که  بعد مهم کارآمدی ناجا درک قدرت نهفته در ارتباط با مردم بوده و بخش موثری از آن اعتماد مردم است.
 
سردار احمدی مقدم تصریح کرد: هدف و رسالت ناجا درسند چشمانداز خود،  پلیس شایسته و بایسته برای خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: تغیراتی که در ناجا صورت گرفته بیشتر اقدامات اعمالی است تا اعلامی که بسیار نیز موثر تر واقع شده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تفکیک جنسیتی  گفت:  من اطلاعی از بخشنامه شهرداری ندارم ودر ناجا سیاستی بر این مبنی ابلاغ نشده است و در این قضیه ناجا عقبنشینی نمیکند و در برابر هر حمله و هجمهای ایستادگی میکند.
  
سردار احمدیمقدم خاطر نشان کرد: نزدیک به 400 نفر از همکاران ما به عنوان نجات غریق در گیلان و مازندران مستقر بودند و از قایقهایمان نیز استفاده شده است.
نظر شما
پربیننده ها