جشنواره «هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت» در اراک برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از برگزاری بیست و دومین جشنواره «هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت» دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ - 23July 2017
اراک میزبان 32 استان در جشنواره هنر ادبیات و پژوهش دینی فرهنگی قرآن می شودبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «شاهرخ حکمت» معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اظهار داشت: بیست و دومین جشنواره «هنر، ادبیات و پژوهش دینی و قرآن و عترت» دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به زمان آغاز ارسال آثار به این جشنواره، گفت: تحویل آثار از روز ۳۱ تیرماه آغاز شده است، همزمان با اولین روز تحویل آثار، استان‌های همدان، قم، تبریز و واحد مستقل نجف آباد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دادند.

وی افزود: : کار تحویل آثار تا چهارشنبه چهارم مردادماه ادامه دارد و استان‌های سراسر کشور باید آثار خود را تا پایان ساعت اداری این روز تحویل دبیرخانه جشنواره دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک دهند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک تصریح کرد: این جشنواره در دو موضوع دینی و فرهنگی و در ۳ بخش اساتید، دانشجویان و کارکنان و در ۳۴رشته برگزار خواهد شد، تحویل آثار در ۲۰رشته دانشجویی، ۱۰رشته کارمندی و ۱۰رشته اساتید است.

حکمت با اشاره به داوری آثار گفت: داوری تا نیمه اول شهریورماه به اتمام می‌رسد و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز اول آبان‌ماه یا دهه اول آذرماه با حضور منتخبان و مسئولان ارشد دانشگاه آزاداسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها