سردار رضایی خبر داد؛

تجهیز دریابانی بوشهر به شناورهای مجهز

فرمانده مرزبانی ناجا از بکارگیری شناورهای مجهز در دریابانی بوشهر خبر داد و گفت: افزایش چشمگیر کشفیات کالای قاچاق نتیجه تقویت ناوگان و شناورهای تاکتیکی جدید در مرزهای آبی است.
کد خبر: ۲۴۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 25July 2017
تجهیز دریابانی بوشهر به شناورهای مجهز
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضايی» فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جديد دريابانی استان بوشهر، گفت: رزمندگان و شهدای مدافع حرم نقش مهم و تاثیرگذاری در امنیت ایران اسلامی دارند چرا که مدافعان حرم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و در برابر تهدیدات دشمنان در آن سوی مرزها ایستاده‌اند و اجازه ورود متجاوزان و دشمنان به مرزهای جمهوری اسلامی را نمی‌دهند.

وی با اشاره به ماموريت اصلی مرزبانی در ارتقای آمادگی عملياتی، کاهش آسیب پذیری و افزایش تعاملات، افزود: ایران اسلامی با 15 کشور، همسایه و هم‌ مرز است که مرزبانان در شرایط مختلف جغرافیایی و آب و هوایی در 8775 كيلومتر خط مرزی، در دمای 50 درجه بالای صفر تا 30 درجه زیر صفر با شرایط سخت در دفاع از میهن اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنند.

سردار رضايی با اشاره به منويات مقام معظم رهبری در امر تقویت تولید داخلی، تصريح كرد: مرزبانی مقابله جدی با قاچاق کالا را اولویت اصلی ماموريت‌های خود لحاظ كرده كه در همين راستا با تقویت ناوگان و شناورهای تاکتیکی جدید در مرزهای آبی، ضمن برقراری امنیت پايدار، افزایش چشمگیری در كشفيات كالای قاچاق نيز به دست آورده است.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار در استان بوشهر ناشی از همدلی و تعامل بین مسئولان و مردم است که این سرمایه بزرگی به شمار می‌آید.

فرمانده مرزبانی ناجا، جایگاه مرزبانی را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: مردم استان بوشهر در حفاظت از مرز، رشادت‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند که نمونه بارز آن شهید «رئیسعلی دلواری» است که به عنوان مرزبان این استان در راه مبارزه با استعمار متجاوز به شهادت رسید.

رضايی با اشاره به افزایش تجهیزات دریابانی استان‌های ساحلی، خاطر نشان کرد: تقویت مرزهای دریایی و خشکی با تجهیزات پیشرفته و نوین در دستور کار قرار دارد که در این راستا فرماندهی دریابانی استان بوشهر به شناورهای 60 فوتی مجهز می‌شود.

در خاتمه مراسم، سردار رضايی از تلاش‌های صادقانه و چند ساله سردار «قلندر لشگری» در مدت تصدی فرماندهی دریابانی استان بوشهر تقدیر و سرهنگ «ولی الله رضایی نژاد» که از فرماندهان باسابقه و پرتلاش مرزبانی است را به سمت فرمانده جديد دریابانی استان بوشهر منصوب کرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار