اردنی‌ها خواستار تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی شدند

اردنی‌ها جنازه جوانی که به ضرب گلوله افسر امنیتی رژیم صهیونیستی در سفارت این رژیم به قتل رسیده بود،‌ را تشییع کردند و خواستار تعطیلی سفارت این رژیم در کشورشان شدند.
کد خبر: ۲۴۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ - 26July 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع جنازه «محمد الجواوده» جوان اردنی در منطقه دوار الشرق الأوسط در امان، با سر دادن شعارهایی قصاص قاتل وی و افشای نتایج تحقیقات را خواستار شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، اردنی‌ها همچنین با در دست داشتن پرچم‌های اردن و فلسطین و تصاویر «الجواوده»، شعارهایی ضد صهیونیستی سر داده و تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در امان و اخراج سفیر این رژیم را خواستار شدند.

اردنی‌های خشمگین شعار می‌دادند: سرزمین اردن جای سفارت اسرائیل است»، «الرابیه (منطقه‌ای که سفارت اسرائیل قرار دارد)، باید آزاد شود»، «جانم فدای مسجدالاقصی.

یکشنبه شب در حادثه تیراندازی در سفارت رژیم صهیونیستی در امان 2 شهروند اردنی به ضرب گلوله یک نگهبان امنیتی سفارت کشته شدند.

با وجود درخواست‌های مردم و خانواده جوان مقتول از دولت اردن برای ممانعت از خروج قاتل این جوان از اردن اما دولت این کشور طبق توافقات صورت گرفته با رژیم صهیونیستی به تمامی کارکنان سفارت از جمله افسر قاتل اجازه داد تا خاک اردن را به مقصد سرزمین اشغالی ترک کنند.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار