سرهنگ ایمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

لزوم الگوسازی برای شناخت نسل جوان از دوران دفاع مقدس

سرهنگ ایمانی گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آشنایی نسل جوان با قهرمانان دوران دفاع مقدس و الگوسازی برای شناخت مسیر و طی طریق است.
کد خبر: ۲۴۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ - 27July 2017
لزوم الگوسازی برای شناخت نسل جوان از دوران دفاع مقدس
سرهنگ دوم خلبان «بهمن ایمانی» رئیس هیئت معارف جنگ پایگاه چهارم هوانیروز در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به برگزاری یادواره شهید «سید عبدالهادی ملک حسینی» شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری اظهار داشت: هدف از برگزاری اینگونه مراسمات آشنایی نسل جوان با قهرمانان دوران دفاع مقدس و الگوسازی برای شناخت مسیر و طی طریق است.

وی با بیان اینکه شهید یک فرد نیست بلکه یک راه و یک مسیر نورانی برای رسیدن به حقایق الهی است، افزود: از اینرو همه ما وظیفه داریم تا با بیان رشادت‌ها و خصایص و اخلاقی شهدا، نسل جوان خود را با این حقایق نورانی آشنا و الگوهای واقعی را به جامعه معرفی کنیم.

سرهنگ ایمانی ادامه داد: شهید ملک حسینی نمونه واقعی یک انسان مومن، متعهد، شجاع و ولایتمدار و با فضیلت بود که با وجود اینکه فرزند آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بود، اما سخت‌ترین و ارزشمندترین راه را برای خدمت به مکتب و میهنش انتخاب کرد. وی که دانشجوی نمونه و ممتاز علوم اقتصادی بود به صورت داوطلبانه وارد منطقه بازی دراز شد و در کنار دیگر همرزمانش به دفاع در برابر جبهه خصم مشغول شد. در آن دوران به عنوان یک معلم قرآنی و اخلاق در میان بسیجیان مشهور شد.

سرهنگ ایمانی گفت:‌ با شروع خدمت سربازی خود را به تیپ 55 هوابرد شیراز معرفی کرد و به سبب شجاعت، ورزیدگی، هوش سرشار و توانمندی که از خود نشان داد به درجه ستوان دومی نایل شد و به لشکر 23 نوهد، یعنی کلاه سبزها و نیروهای مخصوص ملحق شد.

وی عنوان کرد: برای دفاع از سرزمین اسلامی به پاسگاه زید اعزام شد و در رمضان سال 62 در جریان عملیات رمضان توسط بعثی‌های کوردل به شهادت رسید.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها