با حضور امیر «محمد فهمیده»؛

کلنگ احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز به زمین زده شد

با حضور مسئولان کشوری و لشگری کلنگ احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز توسط خانواده های معظم شهدا در محل پارک جنگلی جهان نما به زمین زده شد.
کد خبر: ۲۴۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ - 27July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، پیش از ظهر امروز پنجشنبه 5 مرداد، مصادف با سالروز عملیات مرصاد، با حضور مسئولان کشوری و لشگری کلنگ احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز توسط خانواده های معظم شهدا و امیر «محمد روشن» در محل پارک جنگلی جهان نما به زمین زده شد.

امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن ابراز خوشحالی از ساخت این مجموعه فرهنگی و ارزشی در استان البرز اظهار داشت: حفظ و نگهداری ارزش های والای دفاع مقدس برای این نسل و نسل های آینده لازم و ضروری است.

در این مراسم که سردار «روشن» و سردار «اسلامی» نیز حضور داشتند مراسم کلنگ زنی توسط خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم، امام جمعه کرج و استاندار برگزار گردید.

در این برنامه سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های  دفاع مقدس استان البرز هدف از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس را آشنایی نسل جوان و چهارم انقلاب با از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: به حول و قوه الهی مقرر شده است که  این مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت ۴۲ هزار متر مربع با همکاری شهرداری کرج طی چهار مرحله ساخته شود.

وی در پایان افزود: در این مرکز فرهنگی مسجدی مانند مسجد خرمشهر، پاسگاه مرزی و آمفی تئاتر و یک گالری متشکل از تصاویر و اسناد شهدای دفاع مقدس استان البرز ساخته خواهد شد و ادوات جنگی نیز در آن مستقر خواهد گردید.

در حاشیه این مراسم به مناسبت دهه کرامت، پرچم مقدس آستان قدس رضوی توسط خادمان حرم آن حضرت در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز جهت تبرک گردانده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار