ذوالفقاری خبر داد؛

جذب 328 هزار حامی برای فرزندان محسنین در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در ماه مبارک رمضان امسال 328 هزار حامی نیکوکار حمایت از 204 هزار و 319 نفر از فرزندان محسنین را تقبل کردند.
کد خبر: ۲۵۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 30July 2017
جذب 328 هزار حامی برای فرزندان محسنین در رمضان
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «علی محمد ذوالفقاری» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در طرح محسنین کودکان دارای سرپرست ناتوان از کمک‌های خیران و نیکوکاران بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: از طریق برنامه ماه عسل، این طرح با هدف ترویج و احیاء فرهنگ احسان و نیکوکاری، افزایش حس مسئولیت‌پذیری در قشرهای مختلف جامعه، گسترش فرهنگ دستگیری از نیازمندان و یاری رسانی به فرزندان نیازمند غیر یتیم و بهبود وضعیت معیشتی، تحصیلی و درمانی آنها به جذب حامیان نیکوکار پرداخت.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه  514 هزار و  499 نفر آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان محسنین از طریق پیامک و سایت محسنین در ماه مبارک رمضان سال 96 اعلام کرده‌اند، گفت: بر اساس اعلام مددکاران این نهاد ثبت نام 193 هزار و 631 حامی برای حمایت از فرزندان طرح محسنین کمیته امداد با همکاری این برنامه نهایی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه 37 درصد از تماس‌های برقرار شده با حامیان منجر به ثبت‌نام، 30 درصد از تماس‌های برقرار شده ناموفق (عدم پاسخگویی)، 11  درصد درخواست همکاری در سایر استان‌ها و 22 درصد موارد غیر مرتبط بود، گفت: در ثبت‌نام‌های حضوری و چهره به چهره 87 هزار و 776حامی نیکوکار در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌اند تا حامی بیش از 97 هزار نفر از فرزندان محسنین شوند.

وی با بیان اینکه سرپرست خانواده در طرح محسنین به دلیل کهولت، بیماری و از کار افتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی خود را ندارد؛ گفت: 204 هزار و 319 نفر از فرزندان طرح محسنین در ماه مبارک رمضان امسال با همت و نیکوکاران و حامیان دارای حامی شده و این حامیان توانستند بنیان‌های خانواده‌های آنان را مستحکم کرده و نسلی موفق و با انگیزه تحویل جامعه دهند.  

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام اینکه تعداد 47 هزار نفر از حامیان از طریق سایت mohsenin.ir در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، توضیح داد: ثبت‌نام حامیان در مجموع از سه روش پیامکی، سایت محسنین و جذب حضوری توسط اداره‌های این نهاد در سراسر کشور بیش از 328 هزار نفر است.

ذوالفقاری از جذب بیش از 11 هزار حامی برای فرزندان محسنین استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان به عنوان استان‌های جذب کننده بیشترین حامی از میان 31 استان کشور خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه این استان‌ها هر کدام به تفکیک بیش از 13 هزار فرزند محسنین دارند بیشترین تعداد حامیان برای این استان جذب شده است.

شایسته ذکر است حامیان نیکوکار می‌توانند کماکان آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح محسنین از طریق ارسال عدد 1 به سرشماره 30003333 و ثبت‌نام در سایت محسنین به نشانی اینترنتی mohsenin.ir و یا مراجعه حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور اعلام کنند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها