وصیت‌نامه شهید اکبر آقابابایی/ اسلام بدون ولایت یعنی اسلام بدون علی (ع)

شهید آقابابایی در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانند که اسلام بدون ولایت یعنی اسلام بدون علی در هر زمان؛ عزیزانم بدانید که دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای دفاع از علی (ع) و فرزندان اوست.
کد خبر: ۲۵۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 31July 2017
وصیت‌نامه شهید اکبر آقابابایی / اسلام بدون ولایت یعنی اسلام بدون علی (ع)

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «اکبر آقابابایی» 4 فروردین 1340 در اصفهان دیده به جهان گشود. وی در سال 1362 به سمت فرماندهی عملیات ناحیه شمال غرب و کردستان منصوب شد و بعد از مدتی به علت توانایی و کاردانی‌اش فرماندهی تیپ 18 الغدیر را پذیرفت. زمانی که بمباران شیمیایی دشمن بعثی در عملیات کربلای پنج صورت گرفت، برای همیشه آن سردار رشید سپاه اسلام را به بستر بیماری انداخت. جانباز آقابابایی، سرانجام پس از سال‌ها صبوری در تحمل درد و رنج حاصل از مجروحیت، در 5 شهریور 1375 در حالی که فرازهایی از زیارت عاشورا را زمزمه می‌کرد، به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «اکبر آقابابایی»

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

الذین هاجروا و جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

خداوند باریتعالی را شاکرم که این حقیر سراپا تقصیر را هدایت فرموده و در مسیر این راه حق و اسلام عزیز قرار داد که اگر هدایت و رحمت او نبود، بنده‌ای ضعیف چون من به ورطه‌ی هلاکت می‌افتاد.

این وصیت را در حالی می‌نویسم که عازم ماموریتی هستم به منطقه‌ای که اسلام عزیز سال‌ها در غربت به سر برده است و برای رشد آن نیاز به جهاد و شهادت است. از او که صاحب مرگ و حسات است خواستارم این حقیر گنهکار را به لطف و مرحمت خود بخشیده و شهادت که فخر اولیای الهی است را نصیبم گرداند.

این جانب اکبر آقابابایی فرزند حسینعلی به خانواده و دوستان عزیزم سفارش می‌کنم دست از اسلام عزیز برنداشته و اسلام عزیز را که سال‌ها در غربت بوده یاری کنند و از ولایت تا پای جان دفع نمایند و بدانند که اسلام بدون ولایت یعنی اسلام بدون علی در هر زمان؛ عزیزانم بدانید که دفاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری آیت الله خامنه‌ای دفاع از علی (ع) و فرزندان اوست و این محقق نمی‌شود جز با تلاشی صادقانه در اجرای اوامر بر حق ایشان، عزیزانم بدانید که دشمنان قسم خورده انقلاب وقتی مایوس می‌شوند که بدانند شما مردانه در پشت سر رهبر و قائد خود ایستاده‌اید و از او پیروی می‌کنید.

عزیزانم بدانید دشمنان اسلام با بهره‌گیری از زر و زور در پی آنند که شما را از گذشته درخشان خود مایوس سازند و شما را به سمت دنیای پر از نیرنگ خود کشانده و از مسیر حق جدا سازند و برده‌ی خود نمایند، به همین جهت است که شما باید کاملا هوشیار باشید و فریب دنیای آن‌ها را نخورید و بدانید که همه دنیا فانی است و آن ‌چه باقی می‌ماند اعمال نیک و کارهای ثواب شماست.

مجاهدین و رزمندگان عزیز! که سال‌ها جنگ را در رکاب رهبر و پیشوای خود حضرت امام خمینی کبیر مجاهدت نمودید، بدانید که شیطان از هر سو در کمین است، تا ما را منحرف نماید، بنابراین مراقب باشید و جهاد در راه خداوند را در هر زمان و مکان فراموش نفرموده، شهادت را در آغوش کشید و این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) بسپارید.

والسلام»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها