در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی؛

آخرین دستاوردهای دریایی وزارت دفاع در بندرانزلی به نمایش گذاشته می‌شود

سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه صنایع دریایی در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد داد.
کد خبر: ۲۵۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 31July 2017
شرکت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در اولین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، این نمایشگاه از تاریخ 10 الی 13 مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد بندر انزلی با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار می‌شود.
 
گفتنی است سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع یکی از بزرگترين مجموعه صنعت دريايی كشور است که به تأسيسات كشتی سازی در شهرهای مختلف از جمله بندرعباس، بندر خرمشهر و بندر انزلی، كارگاه‌ها و سوله‌های بزرگ، مجموعه انبارها، سرسره‌ها، اسكله و لنگرگاه‌های مناسب و جرثقيل‌های 350 تن و سينكروليفت 2 هزار تنی، امكانات ساخت انواع شناورها و سازه‌های دريايی و به طور همزمان امكانات و تأسيسات مناسب جهت تعمير اساسی شناورها در حوض‌های شناور و حوضچه‌های خشک كه قابليت پذيرش و پهلودهی كشتی‌های بزرگ تا وزن 5 هزار تُن را دارا می باشد، مجهز است.
 
این سازمان همچنین قادر است انواع شناورهای تندرو، چند منظوره، گشت پليسي و راكت انداز، ناوچه‌های جنگی و موشک انداز و اژدر افكن، ناوشكن، هواناو، قايق پرنده، سامانه كروز دريايی، حوضچه‌های شناور، زيردريايی، بارج 10 هزار تنی، انواع لينديگ كرافت و سازه‌های دريايی را طراحی و تولید کند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها