کاروان «زیر سایه خورشید» وارد کرمانشاه شد

سفیران و خادمان حرم رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»، با حضور در مجتمع «جهان فولاد» کرمانشاه مورد استقبال باشکوه کارکنان این مجتمع قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۵۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ - 01August 2017
کاروان «زیر سایه خورشید» وارد کرمانشاه شد
به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، همزمان با دهه کرامت، سفیران و خادمان حرم رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» امروز (سه‌شنبه) وارد کرمانشاه شدند و با حضور در مجتمع «جهان فولاد» مورد استقبال باشکوه کارکنان این مجتمع قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت جهان فولاد در این مراسم به مشکلات اقتصادی و بیکاری استان کرمانشاه اشاره و اظهار داشت: حضور پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم در این مجتمع تولیدی مایه برکت است و امید داریم این واحد تولیدی و کارکنان آن به یمن حضور کاروان رضوی معنویت توفیقات هر چه بیشتری پیدا کنند.

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» در جمع کارکنان مجتمع جهان فولاد اظهار داشت: قرائت زیارت حضرت رضا (ع) و واسطه پرچم متبرک از راه دور، همسان با زیارت از نزدیک است، لذا شما زائر حضرت هستید و زیارت شما قبول باشد.

وی به نقل روایتی از آیت الله مرعشی نجفی پرداخت و گفت: زیارت یک حق بر مهمان دارد و یک حق بر میزبان، حضرت رضا (ع) می‌فرمایند که هر کسی که ما را زیارت کند ما چند بار به زیارت او خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار