مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

پایبندی نیروهای مسلح به اسلام افتخاری بزرگ است/ دفاع مقدس تجلی اتصال رزمندگان اسلام با روحانیت بود

«احمد حسینی» گفت: اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح سراسر کشور شده و آن‌ها را با سایر نیروهای مسلح در دنیا متمایز می‌کند، به‌دلیل پایبندی آن‌ها به اسلام، انقلاب و شهدا است.
کد خبر: ۲۵۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳ - 01August 2017
پایبندی نیروهای مسلح به اسلام افتخاری بزرگ است/ دفاع مقدس تجلی اتصال رزمندگان اسلام با روحانیت بودبه گزارش دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، صبح امروز (سه‌شنبه) در جریان دیدار فرمانده و جمعی از پرسنل یگان‌ویژه نیروی‌انتظامی این استان با آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: امنیت امروز جامعه مرهون همدلی، وحدت و تالیف قلوب نیروهای مسلح است و در واقع امنیت و آرامشی حاکم در جامعه و سطح استان قم، نشأت گرفته از همین روحیه است.

وی افزود: اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح سراسر کشور است و آن‌ها را با نیروهای مسلح دنیا متمایز می‌کند، مربوط به دو مولفه «پایبندی به اسلام، انقلاب و شهدا» و «اتصال ناگسستنی آن‌ها با امامت، ولایت، مرجعیت و روحانیت» است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: نمونه بارز این اتصال مبارک نیروهای مسلح با روحانیت در دفاع مقدس به مرحله ظهور رسید که خود روحانیون با تفسیر عملی آیات جهاد، با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، به فیض شهادت نائل شدند. امروز اگر افتخاری نصیب نیروهای مسلح شده، متاثر از هدایت‌گری روحانیون است.

وی ادامه داد: مأموریت خطیر یگان ویژه ناجا، زمانی است که اقدامات ارشادی و انتظامی دیگر پاسخگو نیست که در مواقع بحران و حوادث خطیر نیاز به حضور این نیروها احساس می‌شود.

حسینی در پایان سخنان خود تاکید کرد: بهترین فرهنگ‌ها در جامعه، فرهنگ حضور در عرصه جهاد و مقاومت است که نیروهای یگان ویژه و سایر نیروهای مسلح در این عرصه توانسته‌اند در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی خوش بدرخشند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار