جشنواره ایده های برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، از برگزاری جشنواره ایده های برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در پنج استان کشور طی آبان و آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲ - 12August 2014

جشنواره ایده های برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، «حسن موسوی چلک»  مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: یکی از ویژگی های پدیده های اجتماعی، تنوع پذیری است، ضمن اینکه توجه به ویژگی شرایط بومی و محلی می تواند آثار و نتایج مثبت برنامه ها را بیش از پیش مشخص کند.

وی تصریح کرد: به همین منظور با هدف ایجاد فرصت برای خلاقیت و نوآوری در عرصه مبارزه با مواد مخدر در حوزه مشارکت های اجتماعی و سازمان های غیر دولتی، امسال جشنواره ایده های برتر در پنج استان کشور برگزار می شود.
 
"موسوی" خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کردستان، فارس و گلستان را از جمله استان هایی برشمرد که موافقت خود را در برگزاری جشنواره های برتر اعلام کرده اند و ادامه داد: امروز جلسه هماهنگی نهایی برای چگونگی اجرای این جشنواره در هر استان تشکیل شد که مقرر است از آبان تا آذر ماه به فاصله هر 10 روز در هر کدام از این استان ها این جشنواره برگزار شود.
 
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی ستاد برگزاری این جشنواره را فرصت خوبی برای ایجاد فضای خلاقیت و توجه جدی به مالکیت معنوی ایده های اجتماعی خواند و گفت: جشنواره ایده های برتر، بستری برای مشارکت نخبگان، کارشناسان و صاحبنظران در حوزه مبارزه با مواد مخدر است زیرا همه مشارکت ها فقط در راه اندازی مرکز یا دادن پول نیست، بخشی از این مشارکت ها که می تواند از ماندگارترین مشارکت ها محسوب شود، در فکر مردم و اندیشه مردم است که می توان از آن در حوزه مبارزه با مواد مخدر بهره برد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار