سردار کوثری به دفاع پرس خبر داد؛

آغاز اجرای تدابیر امنیتی مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور از فردا/ برقراری پست‌های ایست و بازرسی

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) گفت: تدابیر امنیتی مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور به مدت سه روز از پنج‌شنبه 12 مرداد تا پایان روز شنبه 14 مرداد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 02August 2017

فردا؛ آغاز اجرای تدابیر امنیتی مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور/ برقراری پست‌های ایست و بازرسی در برخی نقاط تهرانسردار سرتیپ «اسماعیل کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره برقراری امنیت مراسم‌های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور، اظهار داشت: در این گونه مجالس که مسئولین و میهمانان داخلی و خارجی در سطح بالایی حضور دارند، باید منطقه برگزاری مراسم از امنیت بالایی برخوردار باشد؛ به همین دلیل مسئولیت این موضوع بر عهده قرارگاه ثارالله (ع) گذاشته شده است. برقراری امنیت مراسم‌های مورد اشاره از همه ابعاد پیش بینی شده تا امنیت در حد نهایی خودش برقرار باشد.

وی افزود: از زمانی که میهمانان داخلی و خارجی از فرودگاه به سمت محل برگزاری مراسم و اسکان حرکت می‌کنند، امنیت بالایی برای آن‌ها برقرار خواهد شد و برای این موضوع نیز همه تدابیر توسط نیروی انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌ها لحاظ شده تا امنیت خوبی برقرار شود.

سردار کوثری با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی را از پنج شنبه که مراسم تنفیذ برگزار می‌شود تا روز شنبه که مراسم تحلیف است، اجرا خواهیم کرد، ادامه داد: مراسم تنفیذ روز پنج شنبه (12 مرداد) برگزار خواهد شد و مراسم تحلیف روز شنبه (14 مرداد) از ساعت 17 در مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و تا قبل از اذان مغرب به پایان می‌رسد.

وی در خصوص فعالیت مترو در ایستگاه‌های محدوده محل برگزاری مراسم تحلیف هم عنوان کرد: مترو در روز شنبه فعال خواهد بود اما ایستگاه‌های محدوده مجلس شورای اسلامی برای چند ساعتی تعطیل خواهد بود و مسافرین محترم می‌توانند از ایستگاه‌های بعدی یا قبلی استفاده کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) همچنین درباره برقراری پست‌های ایست و بازرسی گفت: پست‌های ایست و بازرسی در محل‌های پیش بینی شده برپا می‌شود؛ البته این پست‌ها در برخی از نقاط از پنج شنبه و در برخی دیگر هم از جمعه و شنبه فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه در برقراری امنیت از نیروهای بسیج نیز بهره خواهیم برد، تصریح کرد: البته این نکته را هم باید متذکر شد که همواره مردم در کمک به برقراری امنیت، نقش موثری داشتند که در این مراسم‌ها نیز این نقش حائز اهمیت است؛ هر چند روز شنبه تعطیل اعلام شده تا ترافیک محدوده مرکزی شهر روان باشد ولی با این حال نمی‌توان نقش مردم را نادیده گرفت.

سردار کوثری در ادامه بیان داشت: انتظار می‌رود مردم همانند گذشته که همکاری خوبی در برقراری امنیت داشتند، در روزهای یاد شده نیز همکاری لازم را با نیروهای امنیتی و انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار