دستگیری قاچاقچی مواد با 200 کیلو تریاک در جنت آباد تهران

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری یک توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل این متهم بیش از 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ - 13August 2014

دستگیری قاچاقچی مواد با 200 کیلو تریاک در جنت آباد تهران

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سرهنگ محمد بخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، صبح امروز از دستگیری یک توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر در محدوده جنت آباد تهران خبر داد و گفت:" در بازرسی از منزل این متهم بیش از 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی گفت:" با تحقیقات ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در خصوص یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در غرب تهران، مشخص شد که این فرد به تازگی ضمن معامله با قاچاقچیان جنوب کشور اقدام به قاچاق مواد مخدر به تهران و توزیع آن به صورت خرده فروشی می کند.

وی افزود:" نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و همچنین بازرسی از منزل وی صادر و تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بخشنده عنوان داشت:" در یک عملیات ضربتی و هماهنگ، ماموران به محل اختفای متهم اعزام شدند  که طی آن متهم مذکور بازداشت شده و در بازرسی از منزل وی که مخفیگاهش نیز بود، 202 کیلو و 800 گرم تریاک که در بسته های مختلف قرار داشت کشف و ضبط شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، تصریح کرد:" متهم به این یگان منتقل شده و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها