امیر احمدی مطرح کرد:

۴ وظیفه اصلی پدافند هوایی/ آمادگی کامل پدافند در مقابله با تهدیدات

فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور، رهگیری، کشف، مقابله و انهدام را وظایف اصلی پدافند دانست و از آمادگی کامل پدافند در مقابله با تهدیدات و تجاوزات خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸ - 31August 2013

۴ وظیفه اصلی پدافند هوایی/ آمادگی کامل پدافند در مقابله با تهدیدات

به گزراش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم  محمود احمدی طی سخنانی در قرارگاه فرماندهی پدافند هوایی جنوب غرب کشور (امیدیه) که به مناسبت 10شهریور روز پدافند هوایی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهدیداتی که از سوی دشمنان به کشور ما وارد میشود باید همیشه آمادگی مقابله با این وضعیت را داشته باشیم لذا در همین زمینه تجهیزات بسیار پیشرفته­ای پس از انقلاب به پدافند اضافه شده است.


وی تصریح کرد: آموزش نیروها در زمان صلح یکی از اقدامات مهمی است که هر ارتشی باید انجام دهد و آمادگی خود را برای هرگونه تهدید و تجاوز حفظ کند که خوشبختانه این مهم در پدافند هوایی به خوبی رعایت میشود.


فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور خاطرنشان کرد: در زمان صلح برای آمادگی نیروها علاوه بر آموزش، تمرین نیز لازم است که این مورد نیز با رزمایش­های گوناگون در طول این چند سال تحقق یافته است.


امیر احمدی همچنین عنوان کرد: استقلال پدافند هوایی که به فرمان مقام معظم رهبری در سال 1387 اتفاق افتاد، بسیار هوشمندانه بود زیرا پدافند کار خود را با جدیت بیشتر و همچنین تخصصیتر پیش برد و در دفاع از مرزهای کشور، تحولی مبارک رخ داد.


وی به ماموریتهای پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: رهگیری، کشف، مقابله و انهدام از وظایف پدافند است و این عملیاتها باید بدون وقفه و تعطیلی باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار