رئیس پلیس راهور استان بوشهر:

خبرنگار در عرصه اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی نقش بی‌بدیلی دارد

سرهنگ «قدرت‌الله کشکولی» گفت: خبرنگار در عرصه اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی نقش بی‌بدیلی دارد که در عرصه ترافیک این مهم بیشتر مشهود است.
کد خبر: ۲۵۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ - 07August 2017
تصادفات فوتی درون شهری استان بوشهر ۲۴ درصد کاهش یافت

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «قدرت‌الله کشکولی» رئیس پلیس راهور استان بوشهر صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در بوشهر، با تبریک روز خبرنگار، نقش مهم اصحاب رسانه را در جامعه، مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: خبرنگار در عرصه اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی نقش بی‌بدیلی دارد که در عرصه ترافیک این مهم بیشتر مشهود است.

وی به نقش آموزش و آگاه‌سازی در حوزه ترافیک  پرداخت و با اشاره به افزایش آگاهی در کاهش تصادفات رانندگی و تخلفات راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد:  رعایت  قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به اجرای آن در رانندگی نقش مهمی در کاهش تخلفات به ویژه تصادفات دارد که در این عرصه فعالیت‌های مهمی انجام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از اجرای سفرهای تابستانی از استان بوشهر خبر داد و گفت: سفرهای تابستانی از استان بوشهر تا اوایل شهریورماه ادامه دارد که در این راستا در محورهای مختلف استان بوشهر برای افزایش ایمنی جاده‌ها اقدامات لازم صورت گرفته است.

کشکولی از استقرار نیروهای راهور در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و افزود:  پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر تمام تجهیزات و نیروهای خود را برای ایمنی بیشتر مسافران و رانندگان در نقاط مختلف  این استان بکارگیری کرده است.

وی، تقویت ایستگا‌ه‌های پلیس راهور در نقاط مختلف استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن تقویت ایستگاه‌های پلیس در مناطق شهری و جاده‌ای استان بوشهر، عوامل نیروهای راهور در معابر شهری و برون شهری مستقر شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهراز استقرار همیار پلیس در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: 25 هزار همیار پلیس برای ایمنی بیشتر مسافران و رانندگان در معابر شهری  و درون شهری استان بوشهر مستقر شده است.

سرهنگ کشکولی با اشاره به کاهش تلفات در تصادفات درون شهری بیان کرد: در چهار ماه نخست امسال، تلفات فوتی در تصادفات درون شهری استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است. 

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها