جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را تقویت کند

مدیرکل سیاسی استانداری زنجان گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همه را به انجام امور جهادی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی توصیه می‌کنند، از این‌رو جهاد دانشگاهی باید روحیه جهادی را با تکیه بر بنیه علمی دانشگاه‌ها و سوق دادن افراد نخبه به حوزه‌های فوق، تقویت کند.
کد خبر: ۲۵۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ - 07August 2017
جهاد دانشگاهی روحیه جهادی را تقویت کند
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «بهروز مهدوی» مدیرکل سیاسی استانداری زنجان در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از جمله نهادهای انقلابی است که در محیط‌های دانشگاهی شکل گرفت، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی جزو نهادهایی تأثیرگذار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ترویج مباحث دینی بین قشر دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه نام جهاد دانشگاهی عنوانی معنادار و مقدس است، افزود: جهاد دانشگاهی که وجود کادر مجربی که متشکل از اساتید دانشگاهی و دانشجویان است، توانسته به عنوان نهادی بسیار موثر و تأثیرگذار در پیشبرد طرح‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و نیز تقویت علمی دانشجویان گام‌های موثر بردارد.

این مسئول ادامه داد: در سال‌های اخیر جهاد دانشگاهی با انجام امور برجسته‌ای در حوزه‌های پزشکی همچون اقدامات صورت گرفته در پژوهشکده رویان، فعالیت در حوزه صنعت نفت و فناوری اطلاعات و خصوصاً در نظرسنجی‌هایی که اردیبهشت‌ماه امسال در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری انجام شد، نشان‌دهنده آن است که جهاد دانشگاهی توانایی انجام امور بزرگ و ماندگار را دارد.

مهدوی بر مساعدت جهاد دانشگاهی در امر تصمیم‌سازی مدیران تأکید کرد و گفت: این نهاد انقلابی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خود هم‌چون خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و نیز انجام طرح‌های نظرسنجی و پژوهشی ضمن فراهم کردن مبانی تصمیم‌سازی، در تصمیم‌گیری مدیران نقش اساسی ایفا کند.

وی تصریح کرد: قطعاً این اقدامات می‌تواند میزان بهره‌وری در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... را افزایش دهد و اینجا جهاد دانشگاهی می‌تواند کمک‌حال مدیران باشد.

منبع: ایسنا
نظر شما
پربیننده ها