سردار اشتری:

خبرنگاران همراه و همکار نیروی انتظامی هستند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خبرنگاران همراه و همکار نیروی انتظامی هستند، گفت: سرعت در انتقال اخبار به مردم تاثیر بزرگی در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی دارد.
کد خبر: ۲۵۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 07August 2017
خبرنگاران همراه و همکار نیروی انتظامی هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و تقدیر از خبرنگاران حوزه انتظامی اظهار داشت: فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک عرض می‌کنم و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و عرصه خبرنگاری همچون شهیدان صارمی و خزایی گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: خبرنگاران نقش موثر و مفیدی را در جامعه ما ایفا می‌کنند و ارتباط رسانه‌ها با نیروی انتظامی ارتباط خوبی است اما این ارتباط باید کارشناسی‌تر و بروزرسانی‌ شود و خلاهایی هم که وجود دارد از بین برود. نیروی انتظامی خبرنگاران را همراه و همکار خود می‌داند.
 
اشتری با بیان اینکه امروز عصر تبادل اطلاعات است، گفت: سرعت در انتقال اخبار به مردم تاثیر بزرگی در اجرای ماموریت‌های نیروی انتظامی دارد.

وی افزود: در هر جامعه در کنار توسعه یافتگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اگر توسعه بخشی رسانه وجود‌ داشته باشد آن توسعه اثرگذار خواهد بود و حضور رسانه‌ها در همه عرصه‌ها نیاز است.

اشتری در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اخبار متنوعی در طول روز سر و کار دارد؛ از مرزهای گسترده ایران گرفته تا در شهرها، روستاها و مراکز حساس.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با مردم عجین شده است، گفت: هیچ دستگاه و نهادی به اندازه نیروی انتظامی با مردم در ارتباط نیست و این ارتباط یک ارتباط متقابل است و بهترین پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند.
 
اشتری عنوان کرد: نیروی انتظامی به دلیل ماموریتی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. بالاترین نعمت برای مردم امنیت است و ‌مسئولیت برقراری امنیت با نیروی انتظامی است. کسی که وظیفه استقرار امنیت را دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی با اشاره به بیانات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر لزوم مهربانی و رافت نیروی انتظامی در برخورد با مردم، گفت: اگر نیروی انتظامی بتواند به خوبی عمل کند، مطمئنا موفقیت آن برای مردم است و نیروی انتظامی با مردم با مهربانی‌ و رافت برخورد می‌کند و اقتدار نیروی انتظامی در برابر کسانی است که کودک ۸ ماهه را می‌دزدند و زورگیری می‌کنند.
 
اشتری افزود: قانون در نیروی انتظامی برای همه یکسان است و خدمات پلیس نیز برای همه یکسان است و کاری به دین و مذهب اشخاص نداریم.
 
وی با اشاره به حساسیت ماموریت‌های نیروی انتظامی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم که در ماموریت‌ها در کنار ما باشند و اقدامات پلیس را به مردم اطلاع دهند تا امنیت را به خوبی لمس کنند. کمک به پلیس به معنای کمک به مردم است.
 
اشتری در ادامه خاطرنشان کرد: هدف نیروی انتظامی دادن آمار نیست و زمانی ما خوشحال می‌شویم که مجرمی وجود نداشته باشد.
 
وی عنوان کرد: بعضی از خبرها را که دیرتر منتتشر می‌کنیم یه خاطر برخی مسائل و محدودیت‌ها است و این را مطمئن باشید که پلیس 90 درصد از خبرها را به عنوان دستگاه اول خبردار می‌شود.
 
فرمانده ناجا در پایان اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی آماده شنیدن همه انتقادها هستیم و خوشبختانه طبق نظرسنجی انجام شده نیروی انتظامی رتبه بالایی از نظر رضایت مردمی دارد که این بالاترین سرمایه است.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار