توسط رئیس جمهور؛

«امیر حاتمی» و «حجت‌الاسلام علوی» به عنوان وزرای پیشنهادی دفاع و اطلاعات معرفی شدند

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» و حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» به عنوان وزرای پیشنهادی دفاع و اطلاعات در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
کد خبر: ۲۵۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ - 08August 2017
«امیر حاتمی» و «حجت الاسلام علوی» به عنوان وزرای پیشنهادی دفاع و اطلاعات معرفی شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نامه معرفی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را تقدیم مجلس کرد.
 
در این نامه امیر سرتیپ «امیر حاتمی» جانشین کنونی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای تصدی این وزارتخانه و حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» جهت ابقا در وزارت اطلاعات به مجلس معرفی شده‌اند.
 
امیر حاتمی از فرماندهان با سابقه ارتش جمهوری اسلامی ایران است و پیش از جانشینی وزیر دفاع، جانشینی معاونت ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح را عهده‌دار بوده است. وی همچنین معاونت نیروی انسانی ستاد کل و معاونت اطلاعات ارتش را در سوابق خود دارد.
 
حجت الاسلام علوی نیز علاوه بر عهده‌دار بودن مسئولیت وزارت اطلاعات، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری نیز است. وی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاونت نظارت و بازرسی و معاونت روابط عمومی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و نمایندگی دوره‌های اول، دوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی را هم در کارنامه خود دارد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار