سردار طهماسبی:

محرومیت زدایی و توجه جدی به نسل جوان از اولویت‌های کاری سپاه است

معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج گفت: محرومیت زدایی، آموزش، توجه جدی به نسل جوان با محوریت مسجد از اولویت‌های دستور کار سپاه است،‌ چون موج امید و اعتماد آفرینی یک ضرورت است که بسیجیان باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ - 08August 2017

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار مهران طهماسبی معاون هماهنگ‌ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع مدیران عقیدتی و نظارت مراکز بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها و اقشار و متخصصین که در مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد، با بر شمردن اولویت کاری حوزه نمایندگی در بسیج اظهار داشت: اشراف نمایندگی یک صیانت تمام عیار از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است و جنس این صیانت از نوع ارتباط با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای بوده و با پیروی از ایشان انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که همه باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کنند تا مانع انحراف انقلاب از مسیر خود شوند، افزود: صیانت نمایندگی در بسیج، محدود کردن مکان و مسئولیت‌ها نیست، بلکه از باب همدلی و دوستی بوده و هست تا بلکه به تولید امید و اعتماد متقابل بیانجامد و تراز فرهنگی اثر گذار در جامعه را بهبود بخشد.

سردار طهماسبی گفت: محرومیت زدایی، آموزش، توجه جدی به نسل جوان با محوریت مسجد از اولویت های دستور کار سپاه است، چون موج امید و اعتماد آفرینی یک ضرورت است که بسیجیان باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان این جلسه حجت الاسلام احمد رضا عزیزی رضوان شهری هم به عنوان مدیر جدید عقیدتی و نظارت مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار