فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی تأکید کرد؛

لزوم حمایت شورای شهر مشهد از تکمیل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

سردار «بهمن امیری مقدم» گفت: برای تسریع در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی، لازم است تا شورای شهر مشهد از محل اعتبارهای فرهنگی خود بودجه­‌ای را به این امر اختصاص دهد.
کد خبر: ۲۵۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ - 08August 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار «بهمن امیری مقدم» فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، امروز (سه‌شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، ضمن دیدار با سردار نجاتی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از نزدیک در جریان روند اجرایی احداث این مرکز قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید، سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گزارشی از روند عملیات عمرانی صورت گرفته در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان ارائه داد و از سردار امیری­ مقدم نیز خواست تا با بهره‌گیری از توان مهندسی و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان، به احداث این مرکز سرعت ببخشد.

همچنین، سردار امیری مقدم فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز در سخنانی اظهار داشت: باید در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، نگاه‌ها استانی نباشد و نگاه ملی داشته باشیم.

وی افزود: برای تسریع در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی، لازم است تا شورای شهر مشهد از محل اعتبارهای فرهنگی خود بودجه­‌ای را به این امر اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان آمادگی خود را در حوزه­‌های مهندسی و پشتیبانی به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت­‌های عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اعلام کرد.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار