قضا در هفته‌ای که گذشت؛

از مجرم شناخته‌شدن روزنامه‌های "تهران امروز" و "نشاط" تا انتصاب مجدد رئیس قوه قضائیه

مهمترین رویدادهای دستگاه قضا در هفته گذشته مختومه نبودن پرونده ترور دادستان زابل، دستور دادستان تهران برای پیگیری پرونده سقوط هواپیمای مسافربری، بازداشت یک نفر دیگر در پرونده بابک زنجانی، تکذیب خبر محکومیت "م. ر" به 5 سال حبس و... بود.
کد خبر: ۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 16August 2014

از مجرم شناخته‌شدن روزنامه‌های

به گزارش خبرنگار قضائی "دفاع پرس" دستور دادستان تهران برای پیگیری پرونده سقوط هواپیمای مسافربری، بازداشت یک نفر دیگر در پرونده بابک زنجانی، مختومه نبودن پرونده ترور دادستان زابل، تجمع قضات در حمایت از مردم مظلوم غزه و انتصاب مجدد آیت الله آملی لاریجانی به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری از مهمترین رویدادهای دستگاه قضا در هفته گذشته بود.

پرونده ترور دادستان زابل هنوز مختومه نیست

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده عاملان ترور دادستان زابل گفت: این پرونده هنوز مختومه نیست و در حال حاضر برای رفع نواقص و تکمیل اطلاعات به دادسرا ارجاع شده است.

دستور دادستان تهران برای پیگیری پرونده سقوط هواپیمای مسافربری

دادستان تهران پس از بروز سانحه سقوط هواپیمای مسافربری دستور پیگیری سریع این حادثه را صادر کرد.
حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور از بازداشت یک نفر دیگر در پرونده بابک زنجانی خبرداد.
 
حکم "م. ر" هنوز صادر نشده است
 
سرپرست دادگاههای کیفری استان تهران ضمن اظهار بیاطلاعی از انتشار خبر صدور حکم "م.ر" گفت: هیچ اطلاعی از این خبر ندارم و همانطور که گفتم حکم متهم مذکور تا اواخر مرداد ماه جاری صادر خواهد شد.
 
انتصاب مجدد رئیس قوه قضائیه از سوی رهبری
 
حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل صد و پنجاه و هفت قانون اساسی، با صدور حکمی آیتالله حاج شیخ صادق آملی لاریجانی را برای یک دوره دیگر، به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار