همسر شهید مرتضی عطایی:

خون شهدای مدافع حرم باعث بیداری غفل­ت‌زدگان خواهد شد

همسر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» در پیامی خطاب به همسر شهید «محسن حججی» تأکید کرد: در این زمانه‌ای که مردم، دنیاطلب شده‌اند، قطرات خون همسران ما، تلنگری است براى بيدارى خوابِ غفلت زدگان و ما چه می‌خواهیم جز جهاد در برابر شیطان؛ آن هم، شیطان بزرگ و کوچک.
کد خبر: ۲۵۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 14August 2017
خون شهدای مدافع حرم باعث بیداری غفلت­زدگان خواهد شد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، به دنبال شهادت پاسدار رشید اسلام «محسن حججی» در راه دفاع از حرم عقیله بنی­ هاشم حضرت زینب کبری (س)، همسر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» در پیامی، ضمن بیان این مطلب که شهادت محسن حججی باعث عزت و سربلندی وی و خانواده‌اش شد، شهادت این مدافع حرم را آغاز راه مبارزه با تکفیری­‌ها دانست.

متن پیام همسر شهید عطایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام بر خواهر استوار و صبورم؛

خیلی خوشحال هستم که هر روز به تعداد همسران سربلند كشورم از تبار سلمان فارسی اضافه مى‌شود و خوشحال از اینکه لذت «ما رأیت الاّ جمیلا» را با تمام وجود حس کردی.

خوشحالم که یک‌بار دیگر حضرت زینب (س) لباس فخر خود را بر تن بانويى دیگر از شیعیان کشورم نصیب کرد. گوارایت باد این شیرینی، که از اين شيرينى همه را نصيب نيست.

خوب حس می‌کنم که اكنون کوهی از استقامت شدی و محکم و مفتخر از دادن سرِ عشق و عزیزت، خدا را شکر کردی. شکر کردی به خاطر قبول هدیه‌ات به درگاه الهى.

شکر اینکه از این پس وقتی ذكر مصائب امام حسین (ع) را مى‌شنوى، مى‌گويى خدایا من هم پیام «هل من ناصر ینصرنی» امامم را پاسخ دادم و هستی‌ام را تقدیم کردم.

خوشحالم که دنیا را به دنیا دوستان سپردی و لذت رها شدن از تعلقات دنیوى را با جان چشیدی.

خوشحالم از اینکه روز قیامت در کنار عزیزت سرت را بالا می‌گیری و از اینکه عشقت مثل فرزند زهرا (س) با گلوی خونین محشور مى‌شود، سربلند هستى.

و حال اى عزیزم! بدان راهی بس طولانی در پیش داری و این پرچمى را كه استوار به دست گرفته‌اى تا با تكفيرى‌های زمانه بجنگى، تازه شروع راه است.

هنگامى كه عشقت را تقدیم می‌کنی، گویی برای عبادت، وضو گرفتی و پس از آن وقت بندگی و عبد بودن آغاز مى‌شود.

حرف‌هایت را شنیدم و خدا را شاكرم از لحظه‌اى که برای اولین‌بار شهید شدی و بالاترين نمره قبولى را در امتحان الهى گرفتی و حتى مرواریدهای اشکت را بیهوده از دست ندادی.

بدان که وقتی مردی شهید مى‌شود، همسرش تا هنگامى كه به او برسد باید هزاران بار شهید بشود، چون هنوز در كالبد این دنیای مادى بسر می‌برد.

عزیزم! حالا که قربانى‌ات مقبول صاحب الزمان (عج) شده است، در هر ثانیه از زمان باید جا پای حضرت زینب کبری (س) بگذاری و با نیات و اعمال خود، پایان‌نامه‌ای از شيوه زندگی حضرت زهرا (س) و دخترشان بنویسی.

خواهر صبورم! استاد راهنمای این پایان‌نامه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالى) است که پرچم فرزند حضرت زهرا (س) را در دست دارد.

می‌دانم این‌ها را خوب می‌دانی و می‌دانم که در وجودت چه اهداف بزرگی موج می‌زند.

گوارای عزیزت این مقام و منزلت، و گوارای شما که از دريادلان شدید و ديگر صاحب دريا تمام لحظات با توست و از شما چشم بر نمی‌دارد.

حالا سرپرستی داری که قدرت و بزرگی‌اش را هیچ کس ندارد.

آن‌هایی که تيغ بر گلوی عزیزت كشيدند، نمی‌دانند و هرگز نخواهند فهمید كه هر قطره خونی که در این زمان از مدافع حرمی می‌ریزد، اسباب ظهور مولايمان مهدى (عج) را بیشتر و بیشتر فراهم می‌کند.

در این زمانه‌ای که مردم دنیا طلب شده‌اند، قطرات خون همسران ما تلنگری است براى بيدارى خوابِ غفلت زدگان، و ما چه می‌خواهیم جز جهاد در برابر شیطان؛ آن هم، شیطان بزرگ و کوچک.

خواهر عزیزم! بدان در این راه تنها نیستی و جمعی از خواهران را داری، مانند خودت محکم و استوار كه هیچ ترسى از این دنیا ندارند، حتی از ارباً ارباً ...

خواهرت جرجانى همسر شهيد مدافع حرم مرتضى عطايى (ابوعلى)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار