بازیان به دفاع پرس خبر داد؛

ساخت و تعمیر منازل شهری و روستایی مددجویان توسط کمیته امداد و سپاه

مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) از امضای تفاهم‌نامه‌هایی بین کمیته امداد و سپاه برای ساخت و نوسازی منازل شهری و روستایی مددجویان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ - 16August 2017
امضاء تفاهم‌نامه با سپاه برای ساخت،‌ نوسازی و بهسازی مسکن مددجویان کمیته امداد
«ابراهیم بازیان» مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص همکاری کمیته امداد با سپاه برای ساخت مسکن مددجویان اظهار داشت: با توجه به تعامل خوب و موثری که با سپاه در سطح کشور داریم، تفاهم‌نامه‌هایی را با بسیج سازندگی، نیروی زمینی و نیروی دریایی در جهت ساخت مسکن مددجویی به امضاء رساندیم.
 
وی ادامه داد:‌ در این تفاهم‌نامه‌ها مقرر شد در کاری مشترک بین کمیته امداد و سپاه به ساخت و تعمیر منازل روستایی و شهری مددجویان بپردازیم.
 
بازیان افزود: سپاه در قالب طرح محرومیت‌ زدایی در این حوزه مشارکت‌های خوبی داشته و اعتبارات خوبی در نظر گرفته است. کمیته امداد نیز از محل سرانه و کمک‌های بلاعوض برای ساخت منازل مسکونی مددجویان استفاده می‌کند.
 
مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) در پاسخ به این سوال که این تفاهم‌نامه‌ها با سپاه برای ساخت چه تعداد مسکن در سطح کشور است، گفت: 10 درصد از کل بودجه کمیته امداد در حوزه مسکن به موضوع تفاهم‌نامه با سپاه برای ساخت 20 هزار واحد مسکونی اختصاص یافته و این تفاهم‌نامه‌ها در حال توسعه است.
 
بازیان با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در ساخت،‌ بهسازی و نوسازی منازل مددجویان خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین کمیته امداد،‌ سپاه و گروه‌های جهادی در سراسر کشور وجود دارد و خوشبختانه در سال گذشته 5 هزار واحد مسکونی در مناطق محروم با همکاری گروه‌های جهادی ساخته و به مددجویان تحویل داده شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها