مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

شهید «محسن حججی» عاشق حقیقی خدا بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه شهید «محسن حججی» عشق حقیقی را فهمید و مسیر الهی را انتخاب کرد، گفت: عزت شهید «حججی» به خاطر این است که عاشق حقیقی خدا بود.
کد خبر: ۲۵۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 15August 2017
عزت شهید به گزارش دفاع پرس از کرمان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در مراسم گرامیداشت شهید «محسن حججی» و سه شهید گمنام دفاع مقدس در معراج شهدای کرمان گفت: عزت شهید «محسن حججی» به خاطر این است که عاشق حقیقی خدا بود.

وی با بیان اینکه «معراج شهدا» مکان بسیار مقدسی است، گفت: آخرین ایستگاه دنیایی شهدای والامقامی همچون شهید مغفوری و حاج یونس زنگی‌آبادی این جا بود و این محل قدمگاه مقدسی است.

سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی» افزود: اینجا مکان شریفی است و بهترین انسان‌ها از این مکان به جایگاه ابدیشان انتقال داده شده‌اند، پس باید به رسم ادب وارد شوید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان افزود:  هر کس می‌خواهد حقیقت چرایی را در این عالم بداند به اینجا بیاید چرا که بزرگترین اشخاص این محل را مأوای خود قرار دادند.

ابوالحسنی در ادامه با اشاره به اینکه تاثیر چشمان شهید حججی هنگام اسارت عالم را دگرگون کرده است، گفت: این شهید عشق حقیقی را فهمید و مسیر الهی را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: شهادت محسن استثنایی است و این تکرار تاریخ است زیرا در دوران دفاع مقدس هم ما چنین شهدایی را داشتیم .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان بیان داشت: در عالم هستی هیچ‌کس عزیزتر از حسین ابن علی (ع) نیست که نزد خدا ذبح شده است، ما قبل از اینکه ذبح محسن را ببینیم ذبح شدن پاسداران‌مان را به دست دژخیمان رژیم بعث عراق دیدیم، محسن جزو عزیرترین انسان‌هاست که ذبح شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار