از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت

۳ انتصاب در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رؤسای سازمان‌های «پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس» و «اسناد و مدارک دفاع مقدس» و رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شدند.
کد خبر: ۲۵۲۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 16August 2014

۳ انتصاب در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش حوزه دفاعی دفاع پرس، بر اساس این احکام که صبح امروز در جلسه شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، توسط "سردار جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به روسای این سازمانها ابلاغ شد، سردار «مهدی محمدیفرد» بهعنوان رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و سردار «اسحاق صلاحی کجور» بهعنوان رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس معرفی شدند.

در این جلسه همچنین «حسین استاد» با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بهعنوان رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب شد.


متن احکام صادره به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی محمدی فرد

با اهداء سلام

با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا و با پیشنهاد معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی، جنابعالی که از تجربه و دانش لازم و سوابق مثبت در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید را بهعنوان رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب مینمایم.

برابر ماده 1،2،3 اساسنامه مصوب فرمانده معظم کل قوا(مدظلهالعالی) وظیفه اصلی این سازمان سیاستگذاری، هدایت کلی، هماهنگی، نظارت و حمایت مجامع پیشکسوتان در سازمان های نیروهای مسلح (ارتش-سپاه-ناجا-وزارت دفاع) و کشور در حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت و جلوگیری از نابودی و تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن میراث گرانبهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای دفاع مقدس با همکاری سازمانهای لشکری و کشوری میباشد.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) است، وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را نمایید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر اسحاق صلاحی کجور

با اهداء سلام

با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا و با پیشنهاد معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی، جنابعالی که از تجربه و دانش لازم و سوابق مثبت در نیروهای مسلح و دفاع مقدس برخوردارید را بهعنوان رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب مینماییم.

برابر ماده 2 و 3 اساسنامه مصوب فرمانده معظم کل قوا (مدظلهالعالی) وظیفه این سازمان تحقیق، شناسایی، جمعآوری و تدوین آثار مکتوب فرهنگی، تاریخی، هنری و علمی دفاع مقدس در کشور و خارج از کشور با استفاده از فناوریهای نوین و تجارب ارزشمند سایر سازمانها در جهت جلوگیری از نابودی و تحریف دستاوردهای دفاع مقدس میباشد.

این سازمان میبایست در ارائه خدمات به نخبگان، هنرمندان، دانشجویان، محققان و پژوهشگران و سازمانهای لشکری و کشوری توانمندی لازم را کسب نماید.

بدیهی است در تعامل با سازمانهای نیروهای مسلح (ارتش، سپاه، ناجا، وزارت دفاع)، جهاد سازندگی و سازمانهای کشوری و مردمی، نسبت به جمعآوری اسناد و مدارک دفاعمقدس باید تلاش مضاعف صورت پذیرد.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای عزیز (مدظلهالعالی) است، وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنماید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی
 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حسین استاد

با اهداء سلام

با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات مقام معظم فرماندهی کل قوا و با پیشنهاد معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی، جنابعالی که از تجربه و دانش لازم و سوابق مثبت در نیروهای مسلح برخوردارید را بهعنوان رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منصوب مینمایم.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای عزیز(مدظلهالعالی) است، وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی

 

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدی نیا
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
1
مردان مقدس برای دفاعی مقدس پا به عرصه جنگ گذاشتند. . امروز با عزمی راسخ تر برای حفاظت، نگهداری، و اطلاع رسانی میراث گران سنگ دفاع مقدس، مسوولیتی سنگین را متقبل شدند و لبخند رضایت را بر لبان عاشقان ولایت نشاندند.
برای هر سه بزرگوار، و به خصوص سردار جانباز صلاحی، آرزوی توفیق داریم
منصور ابراهیمی
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
1
دکتر صلاحی رزمنده ای دلاور، مدیری توانا، و معلمی دلسوز برای نسل جوان انقلاب است. انتصابش به این سمت نشان از توانمندی ایشان و اعتماد نظام به او است. با تمام وجود برای ایشان موفقیت و بهروزی را آرزومندیم.
دانشجوی همیشگی شما منصور ابراهیمی
مجتبی کرمی
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
سردار دوست داریم. مطمئنم مثل همیشه منشاء خیر و برکات خواهی بود.
همسر شهید
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
0
با سلام وتبریک امیدوارم نوشته هایی که از شهدا جمع اوری کردن برای کتاب شدن از این بیشتر انتظار نکشیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار