رونمایی از نخستین نشریه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین، مسئولین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از نخستین نشریه داخلی بنیاد شهید این استان رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ - 16August 2017

رونمایی از نخستین نشریه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارسبه گزارش دفاع پرس از شیراز، نخستین نشریه داخلی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با عنوان «فصلنامه ایثار فارس» در مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسم رونمایی از این نشریه اظهار داشت: «فصلنامه ایثار فارس» اقدام خوبی در زمینه پوشش خبرهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شود و امید است با انتشار این فصلنامه گام موثری در زمینه معرفی شهدا و ایثارگران استان فارس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برداشته شود.

این نشریه با نظارت «مجتبی دینی» رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید فارس و با دبیری خبر «لیدا ابراهیمیان» تهیه شده است.

نسخه شماره یک فصلنامه ایثار فارس به چاپ اخبار، گزارش‌ها و عکس‌های خبری در خصوص خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌ها و طرح‌های شاخص بنیاد و اخبار شهرستان‌های فارس پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار