استاندار مازندران:

پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران است

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت 26 مرداد روز ورود آزادگان به کشور گفت: پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران است.
کد خبر: ۲۵۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ - 16August 2017
پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران استبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران در پیامی به مناسبت 26 مرداد روز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند.
 
در ادامه این پیام آمده است: 26 مرداد سال 69، سالروز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب اسلامی حک شد.

این روز یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند و برای دفاع از اسلام و حفظ کیان ایران اسلامی، تمام هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط، از باورهای دینی و انقلابی و آرمان های والای امام راحل عظیم الشان دفاع کردند و پس از تحمل سال ها رنج و مشقت در زندان های مخوف دشمن، سرافرازانه به میهن عزیز اسلامی مان برگشتند.

آزادگان، منادیان صبر، متانت و سفیران آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و پیروان راستین مکتب امام خمینی (ره) و یادگاران شهدای دوران دفاع مقدس هستند که صبورانه رنج دوران اسارت را تحمل کردند و مایه عزت نظام اسلامی شدند.
 
پیام و سیره آزادگان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

بی‌تردید 26 مردادماه 69 یکی از این روزهای ماندگار در تاریخ مردم ایران اسلامی است که هیچ‌ گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد و چون شهدی، همواره کام ایرانی مسلمان و انقلابی را شیرین خواهد نمود.

27 سال پیش در چنین روزهایی نخستین گروه از آزادگان، در پی پذیرش مجدد پیمان الجزیره از طرف صدام حسین رییس جمهوری عراق، پس از سال ‏ها اسارت در اردوگاه های رژیم بعث به میهن اسلامی بازگشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها