خوب‌نژاد در کنگره ملی «الماس‌های درخشان»:

آزادگان امروز هم برای اهداف انقلاب «محسن حججی» هستند

جانشین موسسه فرهنگی پیام آزادگان گفت: آزادگان همه برای اهداف مقدس جمهوری اسلامی «محسن حججی» هستند.
کد خبر: ۲۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ - 16August 2017
آزادگان امروز هم برای اهداف انقلاب «محسن حججی» هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان در 26 مردادماه و همچون سال‌های گذشته کنگره ملی الماس‌های درخشان همزمان در سراسر کشور عصر امروز چهارشنبه 25 مردادماه با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگان رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آزادگان کشور در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای مراسم فریبرز خوب‌نژاد جانشین موسسه فرهنگی پیام آزادگان، با اشاره به حضور چندین باره‌ی آزادگان محضر مقام معظم رهبری اظهار داشت: در برخی جلسات توجه چندانی به مقوله اسارت نمی‌شد از روزی که رهبر انقلاب در توصیف اسرا لفظ الماس‌های درخشان را گفتند با فریاد بلند و افتخار از آزادگی و مقاومت خاموش آن‌ها یاد می‌کنیم.

جانشین موسسه فرهنگی پیام آزادگان با درخواست از رئیس دفتر مقام معظم رهبری، گفت: سلام همه آزادگان را به رهبر برسانید و بگویید آزادگان همه برای اهداف مقدس جمهوری اسلامی «محسن حججی» هستند.

وی افزود: امروز می‌بینیم حماسه شهید شهسواری در مقابل دوربین‌های دشمن نابکار تکرار می‌شود، او آن روز جلوی دوربین صدام مرگ بر صدام می‌گوید و امروز جلوی دوربین تکفیری‌ها شهید حججی به گونه‌ای دیگر ظاهر می‌شود.

خوب‌نژاد با تاکید بر اینکه اسرای ایرانی اسیر نبودند و در جلوی دشمن خاکریز دیگری آفریدند، بیان داشت: مهدی طحانیان 16 ساله بود که اسیر شد و شعری که در برابر خبرنگار هند خواند شگفتی آفرین بود. در لحظه چنان خداوند عنایت کرده و صحبت می‌کند که هم‌ شان شخصیت فردی خود را نگه می‌دارد هم حرمت ولایت و رهبری و انقلاب و نظام را نگه می‌دارد هم بزرگی ملت را نشان می‌دهد و هم پاسخ کوبنده‌ای به خبرنگار می‌دهند.

انتهای پیام / 141
نظر شما
پربیننده ها