معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید استان فارس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه است

«سیدعلی محمدی» گفت: اکنون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه است، چرا که باید فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه انتقال یابد و اگر در این زمینه به گونه‌ای هنرمندانه و ظریف عمل نکنیم، این کار با موفقیت همراه نمی‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ - 17August 2017

بیادواره شهدای دانش آموز فارس برگزار شده گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید فارس، یادواره شهدای دانش آموز استان فارس با عنوان «لشکر فرشتگان» به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در شیراز برگزار شد.

«سیدعلی محمدی» معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم اظهار داشت: شهدا برای دفاع از اسلام و مملکت اسلامی، جان عزیز خود را نثار کردند که این ایثار بزرگی است و ما برای همیشه به این بزرگواران مدیون هستیم.

وی افزود: اکنون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضروریات جامعه است، چرا که باید فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه انتقال یابد و اگر در این زمینه به گونه‌ای هنرمندانه و ظریف عمل نکنیم، این کار با موفقیت همراه نمی‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: آن چه در بیشتر وصایای شهدا مشاهده می‌کنیم، حفظ وحدت مسلمانان و رعایت حجاب خواهران است که امیدواریم بتوانیم ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها