توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز انجام گرفت؛

تجلیل از آزاده جانباز سرافراز «سید منوچهر حجتی»

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن، سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، به دیدار آزاده و جانباز 75% رفت و از مقام شامخ این آزاده گران‌قدر تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
کد خبر: ۲۵۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 17August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، به همراه تعدادی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس امروز (پنج‌شنبه) به دیدار «سید منوچهر حجتی» آزاده و جانباز 75% رفت و از مقام شامخ این آزاده گرانقدر تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

این آزاده و جانباز سرافراز از لشگر 92 زرهی اهواز، با شروع جنگ تحمیلی همراه با سایر همرزمانش به دفاع از خاک میهن پرداخت. وی در همان اوایل جنگ در سال 1359 در منطقه جنوب به اسارت دشمن درآمد. در طول اسارت با تحمل شکنجه‌های فراوان و عدم رسیدگی‌های پزشکی، براثر تزریق آمپول فاسد فلج شد.

در طول سال‌های اسارت هیچ رد و نشانی از وی مشخص نبود و نام سید منوچهر حجتی در بین شهدای مفقود‌الاثر ثبت شده بود. تا این که در سال آخر جنگ با اطلاعاتی که بعضی از اسرا به نمایندگان صلیب سرخ رساندند، نام وی وارد لیست اسرا شد و خانواده‌اش از زنده بودن او اطلاع یافتند. سید منوچهر حجتی همراه سایر آزادگان به ایران بازگشت.

تجلیل از آزاده جانباز سرافراز «سید منوچهر حجتی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار