سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جوانان ایرانی آماده دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام هستند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت مدافع حرم «محسن حججی» در سوریه، گفت: جوانان ایرانی آماده دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام در کیلومترها دورتر از وطن خود هستند.
کد خبر: ۲۵۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶ - 19August 2017
جوانان ایرانی آماده دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام هستندسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که جوانانی همچون شهید حججی را در کشور داریم که مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
 
وی ادامه داد: جوانان کشورمان آماده دفاع از کشور و اسلام هستند و شهادت «محسن حججی» اعلام این آمادگی بود که جوانان در هر برهه از زمان از دین مبین اسلام و میهن اسلامی دفاع خواهند کرد. این جوانان آماده دفاع از مرزهای اعتقادی اسلام هستند؛ حتی اگر این مرزها صدها کیلومتر از کشورشان فاصله داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهادت حججی باعث وحدت بیشتر آحاد مختلف مردم، تقویت روحیه جهادی و افزایش معنویت در کشور شد.

وی ادامه داد: شهادت این مدافع حرم در خارج از کشور و برای کسانی که مقاومت می‌کنند و در مقابل ستمگران و در مقابل کسانی‌ که به نام دین علیه دین ایستاده‌اند، درس مقاومت بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راه این شهدا را ادامه بدهیم، تاکید کرد: نیروی انتظامی برای دفاع از مرزها و دفاع از امنیت شهرها از هیچ‌ تلاشی دریغ نمی‌کند.
 
سردار اشتری در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به خصوص شهدای مرزبانی و امنیت بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا تاکید کرد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها