نخستین جلسه کمیته «پیشکسوتان و تشکل‌های مردم‌نهاد» یزد برگزار شد

نخستین جلسه کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم‌نهاد و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ - 19August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، نخستین جلسه کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم‌نهاد و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در سالن شهید «موحدین» استانداری برگزار شد.

در این جلسه که صبح امروز برگزار شد سرهنگ «محمد رجبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهداف و وظایف این شورا اظهار داشت: جامعه امروز ما نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب رشد روحی و معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه می‌شود.

در ادامه این جلسه «مجید جوادیان‌زاده» رئیس کمیته پیشکسوتان و تشکل‌های مردم‌نهاد و مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد به پنج وظيفه كميته امور پيشكسوتان و سازمان‌های مردم‌نهاد شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شناسايی ظرفيت‌ها و قابليت پيشکسوتان و برنامه‌ريزی در جهت ترويج فرهنگ ايثار، جهاد و شهادت، شناسايی تشکل‌های مردم‌نهاد و استفاده از توانمندی آن‌ها در راستای مأموريت‌های مربوط به دفاع مقدس همچنين ارائه راهکارهای ثبت و تدوين تجارب علمی و عملی تشکل‌های مردم‌نهاد به‌منظور حفظ و صيانت از فرهنگ دفاع مقدس و بهره‌برداری از الگوهای مديريت جهادی و مردمی در راستای جمع‌آوری و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان وظايف اين کميته محسوب می‌شود.

وی پیگیری اجرای مفاد تفاهمنامه مصوب ابلاغیه بین ادار کل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان مربوطه برای تحقق متن تفاهمنامه را از دیگر وظایف این کمیته دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد شناسایی تشکل‌ها و معرفی آن‌ها را از وظایف مهم كميته امور پيشكسوتان و سازمان‌های مردم‌نهاد شوراي هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و بر آن تأکید کرد. 
 
برگزاری اولین جلسه کمیته پیشکسوتان و تشکل های مردم نهاد 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها