حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم بزرگداشت شهید حججی:

فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به اوج خود رسیده است

خطیب و کارشناس مذهبی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به اوج خود رسیده است، گفت: اکنون پیروزی از هر جهت شکل گرفته است.
کد خبر: ۲۵۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 20August 2017

فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به اوج خود رسیده/ اکنون به قدرت نظامی برتر منطقه تبدیل شدیمبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» در مراسم گرامی‌داشت شهید محسن حججی در اصفهان با طرح این سئوال که آیا در دوران دفاع مقدس فکر می‌کردیم که اکنون به قدرت نظامی برتر منطقه تبدیل شویم؟ اظهار داشت: آیا در سال‌های گذشته فکر می‌کردیم که یمن این‌گونه تکان بخورد و در کنار مقاومت در اوج اقتدار به‌سر ببرد.

وی با بیان اینکه آیا زمانی که حزب‌الله لبنان در حال شکل گرفتن بود کسی فکر می‌کرد که اکنون در اوج اقتدار باشد؟ افزود: 15 سال پیش اقتدار امروز حزب‌الله حتی توسط مسئولان آن نیز قابل پیش‌بینی نبود، چه کسی فکر می‌کرد امروز بزرگ‌ترین ارتش منطقه‌ای از کشورهای مختلف شکل بگیرد و یکپارچه در فراتر از مرزها برای هم بمیرند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اکنون فرهنگ ایثار و شهادت در کشور به اوج رسیده است، جوانان باید آینده پژوهی کنند؛ 40 سال است که روبه جلو حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید حواسمان باشد که در حال پیروزی هستیم، گفت: این امر در تقویت روحیه و بصیرت انقلابی تاثیرگذار است، اکنون پیروزی از هر جهت شکل گرفته است. فرهنگ ما منطق بالایی دارد، ما تا سال‌های سال می‌توانیم برای شهدای‌مان کتاب بنویسیم اما آنها چه، وزیر خارجه آمریکا کتاب خاطرات خود را نوشته و باید بخوانید و بخندید، او گفته من با 70 کشور صحبت کردم تا داعش تشکیل شود.

پناهیان بیان کرد: اگر آمریکا و انگلیس فهم و شعور داشتند می‌گفتند که هیچ وقت سر از بدن این‌ها جدا نکنید این‌ها امام حسین (ع) دارند هیچ‌وقت به حرم حضرت زینب (س) نیز حمله نکنید. اگر یزید ملعون فهم و شعور داشت با حضرت زینب (س) و فرزندان امام حسین (س) با احترام رفتار می‌کرد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار