سردار شرفی تاکید کرد؛

ضرورت به کارگیری نیروی انسانی متخصص در ماموریت‌های پلیس پیشگیری

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به ویژه بودن نوع ماموریت‌های این پلیس و حساسیت بالای آن بر لزوم کارآمد بودن نیروی انسانی، آموزش و تخصص متناسب برای موفقیت در انجام ماموریت‌های مهم و مقدس این پلیس تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ - 22August 2017
لزوم به کارگیری نیروی انسانی متخصص در ماموریت‌های پلیس پیشگیری
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم تودیع و تکریم رئيس عقيدتی سياسی و جانشين پليس پيشگيری اظهار داشت: اينگونه نيست که یک شخص بدون انجام هيچ‌کاری موفقيت، محبوبيت و مقبوليت پيدا کند و بدون ترديد این دستاورد حاصل تلاش و کوشش بی‌وقفه آن شخص است که در انجام وظايف خود هيچ‌گاه از پا ننشسته‌ است.

وی افزود: کار و انجام وظیفه در نیروی انتظامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ماموریت‌های این سازمان قداست داشته و در حوزه‌هایی انجام ‌می‌شود که حساسیت راهبردی دارد، بر همین اساس کسانی باید در ساختار ناجا و پلیس پیشگیری جذب شوند که توانمندی لازم برای انجام دقیق و درست وظایف دارا باشند.

رئيس پليس پيشگيری ناجا تصریح کرد: افزون بر اهمیت ماموریت در ناجا، نیروی انسانی نیز در این سازمان بسیار ارزشمند است و این مقوله به ویژه در پلیس پیشگیری، بیش از هر بخش دیگری در نیروی انتظامی خود را نشان می‌دهد چرا که در این پلیس تخصصی، کارکنان هستند که بیشترین بار عملیات را بر دوش داشته و با شهروندان چهره به چهره و بدون واسطه در ارتباط هستند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در یک پلیس تخصصی مانند پلیس پیشگیری که ماموریت‌های مهمی بر عهده دارد، هماهنگی یک مدیر یا فرمانده با معاونان و دستیاران خود بسیار مهم است و موفقیت آن سازمان تا اندازه زیادی بستگی به پختگی، کارآمدی و نزدیکی سلیقه معاونان با فرمانده دارد.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی شاخص و نمونه از طمع و خودخواهی به دور بوده، خداترسی و اخلاص کامل دارد و پویایی دائمی از خود نشان می‌دهد که این دو همکار بزرگوار نیز ویژگی‌های ذکر شده را به روشنی در خود دارند.

وی اضافه کرد: بنده و سردار معصوم بیگی از نظر فکری و سليقه بسيار به هم نزديک هستيم و هنگامی که من ماموريتی را به سردار «معصوم بيگی» واگذار می‌کردم، خيالم از بابت آن ماموريت راحت بود چرا که جانشین محترم، هميشه کار را تمام و کمال و به درستی انجام می‌داد.

رئيس پليس پيشگيری ناجا همچنین تعهد، توانایی تعامل با دیگران، پشتکار و... را از  ديگر ويژگی‌های جانشين سابق خود برشمرد.

سردار شرفی در پايان برای حجت‌ الاسلام و المسلمين «حامد زکی» رئيس سابق عقيدتی سياسی پليس پيشگيری ناجا و سردار «مهدی معصوم بيگی» جانشين سابق پليس پيشگيری ناجا در سمت‌های جديدشان آرزوی موفقيت و خاطرنشان کرد: مجموعه پليس پيشگيری ناجا هر گونه همکاری که بتواند با اين دو بزرگوار در جايگاه جديدشان داشته باشد، بدون ترديد انجام خواهد داد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار