محسن کاسه‌ساز:

دوست داشتم پدرم فیلم دفاع مقدسی بسازد

فرزند حبیب‌الله کاسه ساز گفت: قبل از وخیم شدن حال پدر یک فیلمنامه‌ دفاع مقدسی به شورای پروانه‌ ساخت ارائه دادیم که دوستان مجوز ندادند و گفتند که باید فیلمنامه تغییر کند. من به پدر این جریان را نگفتم چون خیلی دوست داشتم فیلم دفاع مقدسی بسازد.
کد خبر: ۲۵۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ - 23August 2017
دوست داشتم پدر فیلم دفاع مقدسی بسازدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محسن کاسه ساز فرزند حبیب الله کاسه ساز گفت: من و پدر چند سالی درگیر قصه‌ای با نام «آقازاده» شدیم که من بر اساس زندگی ادواردو آنیلی نوشتم و پدر خیلی دوست داشت آن را بسازد. چون فیلم درباره‌ روحانیت بود و پدر اعتقاد داشت پس از ساخت آن فیلم، نگاه برخی جوانان نسبت به روحانیت مثبت می‌شود. اما از حدود سال 1389 تا الان هیچ اتفاقی برای فیلمنامه‌ «آقازاده» نیفتاد.

وی ادامه داد: پدر یک سوژه‌ی دیگر درباره‌ی زندگی مرحوم دباغ داشتند. خانم دباغ پاسدار دوران انقلاب و دفاع مقدس بودند و پدر خیلی دوست داشت فیلمی را درباره‌ی ایشان بسازد که آن‌هم انجام نشد و به هر دری زد کسی برای ساخت آن کمک نکرد. چند ماه پیش و قبل از وخیم شدن حال پدر هم یک فیلمنامه‌ی دفاع مقدسی به شورای پروانه‌ی ساخت ارائه دادیم که دوستان مجوز ندادند و گفتند که باید فیلمنامه تغییر کند. من به پدر این جریان را نگفتم چون خیلی دوست داشتم فیلم دفاع مقدسی بسازد.

منبع: همشهری پایداری
نظر شما
پربیننده ها